livetiumea

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Erika - 4 februari 2012 19:57

Godkväll =) 


Efter senaste inlägget har det inte hänt mycket..


blev av med strömmen i tvättstugan, men det var som tur var bara en propp som gick så nu vet jag att man inte ska köra tvättmaskinen och luftgrejimojsen samtidigt för då går säkringen ;P hehe..


annars har jag inte gjort mycket, pratat med mammsen i telefon och ätit middag typ.. 


Nu ska jag nog ta och kolla på melodifestivalen och se om det är något att hurra över i år :P skulle inte tro det men man får väl ge det en chans iaf..




Hoppas alla haft en härlig lördag!


Och eftersom det inte lär bli någon mer uppdatering så säger jag godnatt nu också =) 
Sov så gott allihopa! 

   

Av Erika - 4 februari 2012 12:02

Tjolahopp!


Roade mig med att fotografera när jag städade idag ;P


Innan jag började städa så såg det ut såhär ;P (klicka på bilderna så blir dem större)

     

 


"köket" klart :D 

   


För att damsuga behövde alla onödiga saker försvinna från golvet 


   


KLART :D 


     


Så skönt att ha allting städat :D ska ta och tvätta en maskin tvätt till men måste låta sängkläderna torka lite först annars får jag inte plats att hänga kläderna =) hehe..


Nu ska jag ta och stoppa i mig något ätbart innan jag ska sticka till coopen och handla =) 


Hoppas alla har en finfin dag vad ni än gör!


 

Av Erika - 4 februari 2012 09:22

Godmorgon =) 


Hoppas alla har sovit gott! förutom att det har varit kallt i natt (har legat under både täcke och en tjock filt) så har jag sovit mycket bra =) 


och kallt är det inte bara här inne 

tur att man inte ska ut och åka skidor idag.. Idag ska jag bara försöka ta mig till coopen och handla lite och det bör jag ju överleva trots kylan :P

Andra planer för dagen är att städa rummet och tvätta, både kläder och sängkläder.. 

    ungefär sådär kommer det säkert gå för mig idag också xD skämtåsido!


Bäst att komma igång nu så man blir färdig någongång =)

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards