livetiumea

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Erika - 6 februari 2012 20:12

Godkväll =) 


Den här dagen har varit en riktigt bra dag! =) 


Började dagen hos J med att lämna lite grejor innan vi promenerade vidare på ica och sen till H.. hemma hos henne så bakade vi nan-bröd =)

 

sen fikade vi lite av brödet också =) blev så mycket så det räckte gott och väl med det andra brödet att ta med till redovisningen imorn =)


Efter bakningen stack jag och J hem till henne och åt lunch innan vi + H åkte mot expo :D där shoppade vi loss lite grann ;P hihi

   

Jag köpte nya gardiner, tycker mina är för somriga för den årstiden som det är =) 



     

sen köpte jag en mikrofiberduk för att torka damm och en stavmixer så jag kan göra smoothies :D 



Nu ska jag ta och slappa framför TV:n en stund innan jag ska sova =)

nattinatti när ni nu ska sova!


 

Av Erika - 6 februari 2012 09:18

Godmorgon =) 


Hoppas ni har sovit gott! det har jag iaf =) ville inte kliva upp när klockan ringde trots att den inte ringde för ens 8 :P 


Har ätit frukost och glott på webtv nu på morgonen, känner mig allmänt slö! 

Ska väl snart ta och packa träningsgrejor och annat gruks som ska med idag ;P 

Ska hem till H tillsammans med J och baka nan-bröd inför en redovisning som vi har imorn, får se hur det blir men förhoppningsvis så blir det gott! 


Efter det så pratade vi om att åka pulka men jag vet inte.. vi får se hur det blir! Jag och J ska iaf till gymmet någongång under dagen :D härligthärligt! 


Nu ska jag packa och hitta nå kläder att ha på mig!
Ha en bra dag allihopa =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards