livetiumea

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Erika - 1 oktober 2010 16:38

Tjolahopp


nu har skoldagen tagit slut (för si så där 4,5 timme sen) och jag har kommit hem, ätit, diskat, packat, städat och tagit det lugnt :) Är ju såå mycket trevligare att komma hem på måndag till ett städat rum :) hihi


Snart åker jag nog till flygplatsen tror jag, blir middag och sånt där :D

Är i Bålsta vid 21 ikväll (:


Tror inte att det kommer bli så mycket till bloggande i helgen men vi får se, annars får ni en uppdatering på måndag kväll :)

         


Bilder på det jag handlade på stan i onsdags (:

Te som mamma ska få, Teburkar till mig, två handdukar som är stoooora :D, tights/leggings och ett linne :D


och så här...

kan det se ut om man inte orkar diska på ett tag xD (det är inte allt, det står lite grejor på spisen också..) hihi


Nej nu ska jag vänta lite till sen ska vi nog åka tror (hoppas) jag (:


Ha det bäst så länge :)

     

Av Erika - 1 oktober 2010 08:00

Godmorgon!


Idag är det skola igen efter 2 lediga dagar och ikväll åker jag hem :D hihi helt underbart ska det bli att få träffa mamma och brorsan :D längtar :D hihi


Men först är det skola, föreläsning om didaktik tror jag kanske att det är ?! haha jag orkar inte kolla om det var så men jag tror det :P hmm..


Jag är trött idag! hade lite svårt att somna igår kväll eftersom jag sov flera gånger under dagen när jag låg och läste - inte bra :( menmen.. det blir säkert bra bara man kommer till skolan och så :)


Nej nu måste jag göra mig klar och sticka:)

Ha en bra dag så kanske vi hörs i eftermiddag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards