livetiumea

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Erika - 11 oktober 2010 19:07

godkväll


Nu känner jag mig lite piggare iaf, har ätit och sen suttit här och tagit det lugnt en stund.. Har kollat på Ullared på kanal5play och det är så dåligt så det blir bra xD haha


Har väl inget vettigt att berätta nu heller, lämnade ju blod idag men det har jag väl redan berättat och istället för att ta någon onödig pryl som jag inte gör något med så skänkte jag 30 kr till barncancerfonden :) kändes mycket bättre så!

  

Nu, eller okej om typ 50 minuter ska jag glo på tv och sen blir det väl krypa ner i sängen och sova, är fortfarande helt slut efter blodgivningen.


Imorn blir det träning, spinning, ska bli skönt :D

  


Nej det känns som att det inte finns något som helst sammanhang i det här inlägget så jag tror bestämt att jag slutar här xD


Hörs en annan dag:)

  


Av Erika - 11 oktober 2010 17:20

Tjo!


Sitter här i soffan och typ fryser ihjäl, det är svin kallt..

Är helt slut också, jag förstår nu vad hon menar hon på blodcentralen som sa att det är som att springa ett marathon lopp för kroppen att lämna blod..


  


Nu ska jag snart äta middag, får se om det blir en liten bättre uppdatering sen om jag känner mig piggare annars hörs vi en annan gång (:


Ha det bra så länge :)

  

Av Erika - 11 oktober 2010 07:14

Godmorgon


Idag är det skola, först lektioner på förmiddagen och sen föreläsning efter lunch och sen efter det hade jag tänkt lämna blod xD


Det blev ju ingen vettig uppdatering igår kväll eftersom att jag glömde bort att blogga innan ensam mamma söker och efter så var jag så trött ;P

Men lite bilder från gårdagen iaf


     

Jag var lite händig (vi kan låtsas iaf) och lagade ett av mina örngott som hade ett hål i sig ;P


  

Min mumsiga middag :D Spagetti och köttfärssås och sallad på sidan om :D


Nu ska jag ta och klä på mig och fixa lite inför skolan


Hörs när jag kommer hem i eftermiddag/ kväll :)

Ha en bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards