livetiumea

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Erika - 23 oktober 2010 17:32

Kände bara för att slänga in en uppdatering igen ;P


sitter och väntar på att ugnen ska bli varm och lyssnar på tAKiDA - bandet i mitt hjärta <3


Deras musik är helt underbar jag bara älskar det dem gör och allt som dem gjort.

Jag personligen tycker att dem äldre låtarna från dem är bättre men självklart älskar jag dem nya också :D!!


En liten bildbomb med dem senaste spelningarna med tAKiDA :) <3

    

                             


Nu är mina pommes i ungen så snart kan jag äta middag -kyckling, pommes och tzatsiki :D MUMS!!


  

Av Erika - 23 oktober 2010 15:40

Tjolahopp!


Blev inget bloggande imorse eftersom jag kände att jag var tvungen att sticka iväg så fort som möjligt så jag skulle komma hem någon gång ;P

och sen krånglade internet också..


Dagen började iaf med scones frukost (som vanligt på lördagar :D) och sen stack jag iväg till Ersboda för att leta täckbyxor - hittade skitsnygga men inte i någon storlek på första butiken :( sen cyklade jag upp till stadium och där hittade jag ett par (:

  

Efter det cyklade jag iväg till rusta, mest bara för att kolla om jag hittade något och det gjorde jag. En tändare, näsdukar, tvål och en matta till badrummet ( det är så fruktansvärt kallt på golvet där inne)

  


När jag varit på rusta så cyklade jag upp till coop, sprang in en snabbis på apoteket och köpte alvedon, nässpray och hämtade ut levaxin och sen in på coop och handlade mat. TUNGT var det!


Det har snöat här i natt så det var rätt läskigt att cykla eftersom att det var tösnö, höll på att rasa omkull ett flertal gånger men jag höll på mig på benen (okeej, på cykeln)

       

härligthärligt :D


När jag kom hem så insåg jag att jag skulle behöva städa men jag orkar nog inte göra det ikväll asså.. det får bli morgondagens projekt, med ett litet avbrott för en fika/lunch med några vänner :) myspys

Mitt stökiga köksbord - resten av rummet vågar jag inte visa i skicket det är nu ^^ haha

Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll så kanske det slinker in en liten uppdatering till:)


     

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards