livetiumea

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Erika - 14 oktober 2010 21:03

Godkväll


Träningen gick väl helt okej, från början var det roligare men sen ju mer jag sprang ju ondare fick jag i mina benhinnor så jag tog det rätt lugnt sista halv timmen (det var bara en timme men iaf) så. Sen hade det nog varit roligare om det bara hade varit folk man kände som spelade, man hade kommit in mer i spelet då tror jag :P


Nu ska jag ta och sova, imorn är det skola!


Godnatt och sov gott:)

  

Av Erika - 14 oktober 2010 15:02

Tjolahopp!


Sitter här och fryser, fast jag har sprungit runt här hemma nu och blivit lite varmare så det är skönt men snart ska man ge sig ut i kylan igen.. BURR!

Men man blir väl förhoppningsvis varm av träningen xD

Det pratades om att vi skulle bada lite efter innebandyn också men vi får se hur det blir med det, bikinin är nerpackad men som sagt vi får se..

  


Nej nu måste jag sticka till IKSU


Ha en bra eftermiddag :)

  


Av Erika - 14 oktober 2010 09:53

Och helt plötsligt var jag inte riktigt lika sugen på att sticka iväg och handla längre..


 


menmen det kanske lugnar ner sig om ett tag så jag kan sticka då istället..

     

Av Erika - 14 oktober 2010 09:07

Godmorgon


Jag har absolut ingenting vettigt att skriva här känns det som?! men jag försöker väl iaf xD haha


Idag får vi se vad som händer, jag ska iaf försöka ta mig iväg och handla (okej, jag måste handla om jag ska ha någon mat i helgen ;P) och sen blir det träning i eftermiddag. kanske lite plugg också så jag har fixat det som ska fixas tills imorn..


   Ungefär så, förutom att jag inte behöver någon kundvagn och jag ska inte handla riktigt så mycket xD hihi..


Nej jag tror jag ska ta och diska lite nu xD eller inte så lite iofs, har rätt mycket disk faktiskt xD tragiskt men sant ^^ ..  men så blir det när man inte orkar diska varje dag :P


Ha en bra dag (och bli liiite bättre på att visa att ni läser ;P tycker jag)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards