livetiumea

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Erika - 31 oktober 2010 15:30

Tjolahopp :)


Om ungefär 45 minuter 1 timme så borde Lallex vara hemma igen :D WIHOO :D


Dagen idag har jag inte gjort så mycket, kokat risgrynsgröt och pluggat lite...


Har inte så mycket att skriva, blir tacos till middag idag ;P hehe ska bli gott ^^

  

Tror inte att jag kommer uppdatera något mer idag så jag slänger in en liten sån här:


Måndag: vara med lallex, säga hejdå till henne på eftermiddagen/kvällen

Tisdag: lämna rapport till min opponent

Onsdag: Skolan, opponering och kursutvärdering, flyger hem till Bålsta

Torsdag: Till jobbet och säga hej och sen träffa en jobbarkompis

Fredag: träffa världens underbaraste Emma :D <3 <3

Lördag: stan med mamma och brorsan :)

Söndag: flyga hem till Umeå igen (:


That's my week ^^


Ha en fortsatt bra söndag kväll :)

  

  

Av Erika - 31 oktober 2010 09:48

Godmorgon, eller godförmiddag kanske passar bättre ^^


Idag är min kära vän på skolan så jag sitter här i min ensamhet några timmar och pluggar lite jag också xD försöker få ordning på det sista som hör rapporten till, typ källförteckning och lite sånt. Ska också skriva en diskussion sen är det klart ^^ Så jäkla skönt, sen är det bara att hoppas på att jag har gjort rätt också att den åtminstonde är liiite vetenskaplig xD haha


Dagens planer blir typ att koka risgrynsgröt (tror jag, om jag orkar) har nämligen MASSA mjölk xD haha ^^ och sen är det ju vääldigt gott också ;P dock är kastrullen så jäkla jobbig att diska efteråt eftersom jag inte har någon stålull ^^ haha.. :P men iaf.. vi får se..


Nu ska jag fortsätta skriva lite på rapporten och sen får vi se vad som händer (:


Ha en bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards