livetiumea

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Erika - 12 oktober 2010 21:08

Godkväll


tänkte bara kika in och säga godnatt, kvällstrött som man är ;P hehe..

Har dock en olustig känsla i kroppen som jag inte riktigt tycker om "/ känns som att det hänt/kommer hända något med någon eller nått sånt.. hmm "/ me don't like =( .. aja..


Sova var det

Godnatt

  

Av Erika - 12 oktober 2010 14:48

Tjolahopp


Hemma efter träningen sen ett tag tillbaka. Det gick riktigt bra att köra, jag tog i allt jag hade så jag orkade nästan inte cykla hem sen xD haha..


Nu har jag precis ätit en sen lunch så får se hur det blir med middagen idag, om jag kanske ska fixa den där risgrynspuddingen idag kanske, rätt lätt ändå liksom.. hmm.. men då måste jag koka risgrynsgröt och för att göra det så måste jag hålla mig vaken HELA tiden, och jag kan inte göra det för ens mamma är hemma iaf så vi får se helt enkelt ;P hihi..


nej pluggandet måste jag börja med, det blev inte många sidor lästa i förmiddags, trots att jag sov så bra i natt så somnade jag med boken på magen..

   Ungefär så förutom att jag satt upp..


Nej ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll sen så får vi se om jag uppdaterar något mera   


  


Av Erika - 12 oktober 2010 09:07

Godmorgon!


Måste ha varit helt slut igår för jag somnade på typ två sekunder efter att jag sagt godnatt till mamma och sen har jag sovit HELA natten och det vet jag inte när det skedde sist, brukar alltid behöva kissa framför allt när jag druckit te på kvällarna men inte i natt - det var såå skönt :D!!


Idag blir det plugg och träning, får se om jag orkar gå på skolan - det är någon sökverkstad där man får lära sig att söka artiklar och sånt på biblioteket på skolan :P men om ingen annan ska dit så skiter jag nog också i det ^^ haha xD


  


Nej måste börja plugga nu xD

Ha en bra dag :)


  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards