livetiumea

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Erika - 24 oktober 2010 20:27

Godkväll


Kvällen, sen jag kom hem från stan, har i princip tillbringats framför spisen eftersom att det tar så fruktansvärt lång tid att laga mat när inte båda plattorna fungerar när ugnen är på xD menmen


Sen måste jag ju ha ungefär mest otur när det gäller former med löstagbarkant...... 2 av 2 som jag haft har läckt - den här gången var jag dock så smart att jag kollade med vatten innan (: . aja


Nu har jag precis käkat lite glass och sitter och glor på ensam mamma söker - just nu är det dock reklam (:


Aja, godnatt och sov så gott :)   


  

Av Erika - 24 oktober 2010 15:45

   Tjolahopp


Nu är jag hemma från stan, tog inte ett enda kort men sånt som händer xD


Innan jag stack ner på stan så städade jag mitt bombnedslag till rum, så nu är det riktigt fint igen (:

   Före  Efter

Mitt under egentligen eftersom jag inte vill visa hur det såg ut före xD och efter :)

Juste, jag fick ju paket i fredags och skrev att jag skulle visa bild på innehållet - här är det:

  

En väldigt söt kökshanduk med muffinsrecept på, en grytlapp som ser ut som en muffins, tuggummikulor och en chokladkaka där det står "To the girl who has everything)


Och sen bara för att slänga in en bild till så får ni en bild på gårdagens underbara middag :D

  

Kyckling, pommes, tzatsiki och sallad :D


Nu ska jag ta och laga lite mat snart tror jag, idag blir det ost och skink paj - MUMS :D


Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll :)

  


Av Erika - 24 oktober 2010 09:07

Godmorgon


Har precis ätit frukost - mums! :D


Nu har jag precis satt på lite musik och ska ta och städa lite, ser ut som ett bombnedslag på mitt rum så det är i stort behov av städning xD

Ska diska också för jag har ett helt berg med disk (plus att vissa grejor behöver bli rena för att jag ska kunna laga middag idag xD haha)


    


När jag har städat ska jag ta mig en dusch och sen ska jag cykla ner på stan och möta några från klassen för en fika/lunch och prata igen allt vi missat när vi inte setts på en vecka (: Ska bli skoj :)


Nej bäst att sätta igång så jag hinner klart :)


ha en bra dag:)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards