livetiumea

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Erika - 9 oktober 2010 19:56

Tjolahopp


Snart är det dags att krypa ner i soffan och kolla på dansfeber, sitter här just nu och funderar på om jag orkar poppa lite popcorn det skulle ju vara gott.. hmm.. jag tror det får bli så!


Efter dansfeber får vi se vad jag hittar på, jag somnade ju liksom där vid halv sex och sov en stund så jag kan inte tänka mig att jag kan somna klockan 21 xD haha.. men vi får väl se :P

  

Nej nu måste jag poppa popcorn sen blir det tv :D


Ha en bra kväll :)

Av Erika - 9 oktober 2010 15:36

Tjolahopp


Fördriver lite tid med en liten lista xD


Soundtrack of my life xD

 

Öppningslåt: The winner takes it all
Vaknar Upp: Candyman
Första Dagen i Skolan: Jaded
Förälskar sig: Leave me alone
Slagsmål: Älskade ängel
Gör Slut: Games people play
Bal: Appreciated
Livet: Voulez-vous
Nervsammanbrott: Bad day 
Åker bil: Kärleken är
Tillbakablick: Shallow grave
Bröllop: Färger i en vind
Födsel Av Barn: Have you waited long
Avgörande Strid: Degradation day
Dödsscen: Breath
Begravningssång: I won't be found 
Eftertexterna: Another day


Blää, jag har inget vettigt att göra och ingen bok att läsa.. tror jag måste besöka biblioteket i veckan så jag har något att läsa xD

Av Erika - 9 oktober 2010 13:23

Tjolahopp


Idag har jag hunnit med mycket grejor och klockan är bara halv två än! känns bra..


Jag har:

    

städat

 

    

tvättat och hängt tvätten 

 

Diskat

 

Handlat                         min trotjänare, vad skulle jag göra utan min cykel?!  

Och nu sitter jag och ska äta lunch, det skulle bli grahamsgrynsgröt men det blev mer gramhamsgrynsvälling ;P och sen en tunnbrödmacka med prickigkorv;P


Nu ska jag fortsätta äta :) Ha en fortsatt bra dag!


  

Av Erika - 9 oktober 2010 09:54

Godmorgon :)


Idag känns som en bra dag :D tentan är skriven, inget plugg som jag behöver ha ångest över, jag kan andas och ta det lugnt för första helgen sen jag flyttade upp :)

Ska ägna mig åt sånna roliga saker som att tvätta, städa, diska och handla idag xD

Jag la precis in bilder från telefonen så det får bli en liten bildbomb i det här inlägget tror jag, har ju inte tömt telefonen på ett tag.. inte för att jag fotat så jäätte mycket heller men jag har ju bilder från förra helgen och lite sånt :)


          

På Umeå flygplats i väntan    mitt boarding pass

på påstigning

     

På flygplanet och läser      Hemma i Bålsta i köket   Vardagsrummet: )

                                       Mamma och hennes kille

Efterrätten - kladdkaka  Mitt strumpinköp på

                                    mickelsmäss xD


  

Tenta tacos hos några i klassen :D MUMS


  

En favorit i repris          smör ost och marmelad   Te :D MUMS

hjärtiga scones :D

WOILA :D xD hehe


Såå det var lite bilder från mitt liv xD haha eller något sådant..


Nu ska jag ta och slänga in en tvätt i maskinen och sen ska jag nog diska tror jag ;P

Ha en bra dag:)

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards