livetiumea

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Erika - 13 oktober 2010 19:54

Godkväll


Jag fryser fortfarande som en tok - jag fattar inte, jag sitter med tjocka mjuksbyxor och tjocktröja nerbäddad under min filt i soffan och fryser?! aja.. knasigt..

Alldeles strax ska jag dricka lite te så då borde jag bli liiite varmare iaf ;P


Det har inte hänt någonting alls sen jag uppdaterade sist egentligen men jag kände för att slänga in några fler onödiga ord xD haha ..


Kom just på att jag glömt att visa skorna som jag köpte när jag var hemma i Bålsta så jag tog ett kort på dem:

  

Så ser dem ut iaf, jag blev kär i dem på en gång och sen satt dem bra också ;P

helt perfekt :D


Nej, nu ska jag kolla på tv får se om det blir Bonde söker fru eller Plastikkirurgerna, det jag inte kollar på idag kollar jag nog på imorn när jag ändå ska vara hemma nästan hela dagen :P.. hm..


Sov gott sen när ni ska göra det (:

  

Av Erika - 13 oktober 2010 16:36

Tjolahoppsan hejsan!


Sitter här i min lilla soffa och fryser som en jävla dåre, hungrig är jag också eftersom att vi åt lunch vid typ 11 så man kanske ska ta och äta lite middag.. hm..


Dagen idag har varit rolig - den har mest bestått utav flumflumflum... ungefär som dem andra dagarna xD haha..


Först var det skola, som slutade 10 istället för 12 sen stack jag och några från klassen ner på stan och sprang runt på jackjakt men ingen hittade någon jacka xD haha och sen cyklade vi tillbaka upp till skolan igen och nu är jag hemma xD


Ska väl snart ta och äta middag, tror det blir så avancerat som att steka en hamburgare och koka lite vatten till pulvermosen xD

eller kanske ska steka korv, skulle behöva äta upp den xD hmm.. svårt val xD haha


Juste onödigt vetande egentligen men jag har en finne i örat   inte kul..


aja, nu ska jag inte skriva mer skit här xD

Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 13 oktober 2010 07:58

Godmorgon!


Idag är det skola och redovisning - får se hur det går, hoppas på det bästa xD sen efter det ska vi ner på stan på jackjakt eller nått sånt (jag följer bara med som moraliskt stöd typ ;P Jag har redan min vinterjacka ;P)


Sen känner jag mig MEGA duktig idag (eller inte) kom på för cirkus 20 minuter sen att jag skulle ha med mig lunch till skolan idag och jag åt liksom ingen middag igår eftersom att jag åt sån sen lunch.. tur att jag hade köttbullar i frysen xD haha

  

Nej nu måste jag sticka


Ha en bra dag

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards