livetiumea

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Erika - 6 oktober 2010 16:48

Tjolahopp


Dagen har bestått av tentaplugg på universitetet - uschusch..

men det har väl gått rätt bra ändå, hoppas på att jag har lite grejor i skallen till på fredag iaf..


Ska alldeles strax käka middag sen ska jag plugga lite till och sen blir det träning ikväll, typ vattengympa vilket sen betyder bubbelpool och bastu xD myspys ^^


Nu måste jag ta hand om min mat på spisen annars blir det bränt xD


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 6 oktober 2010 10:04

Godmorgon


Har precis kollat på idolkval finalen, snart en vecka efter alla andra xD haha men det har inte riktigt funnits tid tidigare :P


Nu har jag tre saker jag behöver göra..

1. Plugga

2. Diska

3. Handla..

hmm.. jag borde ju verkligen plugga, men och andra sidan ska vi sitta på skolan och plugga tillsammans idag.

diska måste jag göra så jag har någon ren matlåda att ha lunchen i.

och handla så jag har någon mat, eller mat har jag egentligen i frysen men jag behöver lite mjölk och sånt xD hmm..


ikväll blir det iaf träning, typ aqua eller något sånt ;P hehe


aja.

Tenta på fredag - inte taggad "/ blää nervöst är det.. men det ska nog gå bra - hoppas jag.. gaaah....


Nej, diska får det nog bli nu!

Ha en bra dag:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards