livetiumea

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Erika - 7 oktober 2010 20:52

Godkväll


Det blev ett träningspass idag med, 4 passet på 3 dagar.. Jag tror vi sa Lucia 2010 va ? xD haha.. något sånt.


Just nu sitter jag och halv kollar på robinson och halv kollar på materialet inför tentan imorn, ska läsa igenom allt en gång innan jag kryper ner i sängen tänkte jag sen inget mer! Pluggar jag imorn bitti kommer allt bara försvinna känns det som..


Nu ska jag fortsätta kolla på tv (:


Godnatt och sov gott :)

  

Av Erika - 7 oktober 2010 17:32

Tjolahopp


Jag är trött, seg och jag fryser men jag ska iväg och träna - har precis bokat.. sen får vi se hur det går (: ska väl göra så gott jag kan iaf och det är ju bättre än ingenting ^^


Har pluggat nästan hela dagen idag från typ 9 imorse till 11.30 sen cyklade jag till skolan och fortsatte plugga där från typ 12-15 och sen har jag läst och kollat igenom lite sen jag kom hem också ^^ känner mig nästan duktig och jag tror jag har koll på det mesta ^^ men vi får se imorn efter tentan hur det känns då ^^


Nu ska jag prata lite med min kära mamma och sen cykla till träningen ;P


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 7 oktober 2010 10:10

Tjolahopp


Sitter här och pluggar för fulla muggar - helt galet, men jag tror jag börjar greppa lite av vad som ska finnas i huvudet till tentan imorn..

Har snart svarat på alla instuderingsfrågor, visserligen med lite hjälp från svaren jag redan har men jag gör så gott jag kan iaf ^^


Idag blir det plugg på skolan vid 12 och sen eventuellt träning ikväll beror på hur jag känner mig inför tentan, om jag känner att jag kan tillräckligt mycket så tränar jag känner jag att jag måste plugga så gör jag det - har ju iaf kört  3 pass den här veckan (:


Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet, blää


Ha en bra dag:)


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards