livetiumea

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Erika - 18 oktober 2010 20:30

Godkväll


Är väl lite piggare nu än vad jag var vid senaste inlägget - har dock fortfarande ont i huvudet :(  så jäkla oskönt!! har tagit alvedon men det vill inte hjälpa.. hoppas på att en alvedon till och lite sömn kan hjälpa.

  


Nu sitter jag och kollar på Top Model - helt onödigt program egentligen men samtidigt bra på ett sätt xD haha .. ^^


Nu börjar det igen efte reklamen.

  


Av Erika - 18 oktober 2010 16:41

Tjo!


Första VFU dagen gjort och det har gått bara bra! Jag har dock ont i mina bihålor och fått skit ont i skallen under dagen "/ inte kul!


Ska väl snart ta och käka lite och sen blir det bara slappa och ta det lugnt ikväll - det kommer behövas!! Jag är helt slut.. och det är kallt som satan också!! "/


Nej jag orkar inte uppdatera mera xD


Ha en bra kväll! :)

  

Av Erika - 18 oktober 2010 07:06

Godmorgon


Idag är det dags för första VFU dagen - spännande och lite nervöst faktiskt!

Jag vet ju iaf vart jag ska och det underlättar en hel del så man inte skulle åkt iväg nu och försökt leta rätt :P hehe


Nu sitter jag och äter frukost - risgrynsgröt :D mumma!!

  

Tyvärr har jag väldigt svårt att äta när jag är spänd inför något men jag ska få i mig frukosten - annars blir förmiddagen vääldigt jobbig xD ..


Nej nu måste jag sluta, ta och äta upp och sen sticka iväg.


Ha en bra dag :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards