livetiumea

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Erika - 27 oktober 2010 20:55

Godkväll


Kvällen har gått fort, har inte gjort så mycket, suttit vid datorn skrivit lite smågrejor på rapporten och glott på tv..


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova (:


Imorn blir det plugg på universitetet och sen träna (:

Sov så gott:)

     

Av Erika - 27 oktober 2010 17:13

Tjolahopp!


Då har den här dagen snart nått sitt slut också, bara morgondagen kvar sen kommer LALLEX TILL MIG :D:D UNDERBART :D


Dagen har jag tillbringat framför datorn, på iksu, vid ett bord på skolan och på UB xD jag tror jag har hittat en artikel nu ska ta och läsa igenom den så får vi se sen xD orkade nämligen inte sitta och läsa på UB..


Jag har kommit igång bra med rapporten nu känns det som, jag har börjat på alla delar utom diskussionen så jag är rätt nöjd med in insatts! :)


Imorn blir det plugg på skolan med några tjejor så får hoppas på att det går bra :) lär väl bli en hel del flumm menmen :D sånt som händer..

Efter pluggandet blir det gymmet och köra lite bodypump tror jag?! och sen hem och skriva lite mer skulle jag gissa på xD haha


     



Nej nu ska jag fortsätta finurla på min rapport här och sen blir det väl middag - om jag orkar fixa något, känns som att gröt skulle vara något.. haha xD


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 27 oktober 2010 09:17

Godmorgon


I natt har jag sovit helt underbart, hela 11 timmar ^^


Internet fungerade inte igår kväll så därav ingen uppdatering då (: Men nu är jag här igen..


Det blev träning igår, freepower eller nått sånt hette det tror jag, var väl inte riktigt min grej - lite för mycket danskänsla över det hela men trott eller ej så har jag träningvärk idag och vart fasiken den kommer ifrån det vet jag inte xD haha..


Dagen idag kommer ägnas åt rapportskrivning, träning och lunch med några (iaf en) från klassen :)

   dagens pass är spinning xD



Jag kommer fasiken få tuppjuck på den här jävla rapporten och framför allt dem J*VLA vetenskapliga artiklarna - finns ingenting som behandlar leken på det sättet som jag har observerat, det finns lite om lek i övrig och om utomhus lek men ingenting mer - BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!


Nej nu ska jag ta och äta frukost :)
Ha en bra dag:)


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards