livetiumea

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Erika - 10 oktober 2010 21:11

Godkväll och godnatt


Blir bara snabb uppdatering nu :)
Ska alldeles strax krypa ner i sängen, läsa lite skvallertidning som jag fick låna av min hyresvärd och sen sova ;P


Idag har jag inte gjort ett skit, eller joo tvättat en maskin men annars bara latat mig - men det har nog varit bra det också med tanke på veckan som varit intensiv pluggande..


Vad händer till veckan då? Jo


Måndag: Skola, ringa min VFU plats, föreläsning, lämna blod

Tisdag: Skola tror jag?! plugga

Onsdag: Skola tror jag?! plugga

Torsdag: Självstudier plugga

Fredag: litt.seminarium

Helgen är hittills oplanerad, blir väl att ladda inför en veckas VFU :)


Sov så gott alla :)

  

Av Erika - 10 oktober 2010 10:48

Godmorgon


okej, min morgon vad för några timmar sen men sen dess har jag ätit frukost, plockat in tvätten från igår på rummet, kört igång en till maskin och sen bara legat och latat mig i soffan och glott på webbtv xD Har inte mycket till liv känner jag^^


Idag ska jag väl läsa lite tror jag, moment två börjar till veckan och vi ska läsa en bok som heter "Lära till lärare" 

  

och snart blir det en veckas VFU, får se hur det blir xD nej men det ska bli bra.. måste ha med mig en fråga bara som jag ska observera efter eller nått sånt.. hoppas på att jag kommer på något bra xD


Nej snart är nog min tvätt klar så jag ska ta och hänga den och sen får vi se vad som händer, känner nästan för att gå ut men jag vet inte.. vi får se xD haha


Ha en bra dag:)

  


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards