livetiumea

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Erika - 1 november 2010 17:25

Tjolahopp (:


Nu ska jag försöka uppdatera lite bättre i några dagar, dock kommer det inte gå såå länge eftersom jag åker hem till Bålsta på onsdag kväll och jag lämnar dator här hemma :P Men jag ska väl försöka sno brorsans dator och uppdatera lite iaf (:


Dagen idag har varit vääääldigt lång!! det känns typ som att klockan borde vara 21 och inte 17.30 xD jag är trött!

Lämnade lallex vid flygbussen för ett tag sen, hon åkte dit och satte sig där och skulle läsa eller något sånt (: det var liksom lite kallt att gå runt på stan och vi hade redan käkat så det fanns inte så mycket att göra :P hehe..


Har haft en riktigt rolig helg, lite ovant med sällskap dock, när man har varit själv i typ 10 veckor och får sällskap över en helg, men det har som sagt varit riktigt roligt också :D :D

  

mohahaha :D så snygga xD haha ^^


nej nu ska jag ta och fördriva lite mer tid, får se vad jag orkar göra ;P xD haha ^^


Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 1 november 2010 08:16

Godmorgon!


Ligger i en väldigt konstig ställning i sängen och det är inte så jäkla skönt men jag är för lat för att flytta på mig xD haha ^^


Jag ligger också här och är hungrig men vi bestämde igår att vi skulle äta lite senare frukost så vi får ihop tidsschemat :P haha eftersom vi ska ner på stan och käka middag innan lallex åker hem och det blir en ganska tidig middag :P


aja nog med skitsnack :P


Ha en bra dag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards