livetiumea

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Erika - 27 november 2010 22:10

  Godkväll (:


Somethings wrong.. klockan är över 22 och jag är vaken haha xD skämt åsido..


Min potatisgratäng blev mycket god :)

  

Mumsfillibabba :D


Min blogg har varit mycket tråkig nu med väldigt lite bilder men jag ska försöka bättra mig (:
kan ju börja med att slänga in en hel hög med bilder nu från dem senaste dagarna (veckorna) hihi (:


Förra helgen var lallex här, blev inte så mycket bilder tagna men några blev det..

Medan lallex var i skolan så var jag ute och shoppade lite julpynt (:

   lagomt mycket för mitt lilla rum - sen har jag lite andra ljuslyktor, en adventsljusstake (elektrisk) en annan adventsljusstake (med 4 vanliga ljus) (:


    

Det är ljusfestival i Umeå nu och när jag sa Hejdå till Lallex vid bussen i söndags (21/11) så var det såhär fint på en vägg (:


Så, det var lite bilder det (: imorn kommer det nog lite fler på mitt julpynt och så (: nu ska jag sussa sött (:

Godnatt alla vänner :)   

     


Av Erika - 27 november 2010 15:37

Tjosan (:


Nu har snart hela den här dagen gått också :O sjukt fort har det gått precis som gårdagen..

Först på förmiddagen, så städade jag och fixade lite julfint (:

satte adventsljusstaken i fönstret (den elektriska) och sen med fyra ljus som jag ska tända står på köksbordet (: (bilder kommer men just nu ligger min telefon på laddning)


Efter att allt sånt var klart så drog jag iväg till coop och shoppade loss - dyrt som satan blev det :O ojojoj xD men nu har jag väl så jag klarar mig i veckan iaf (:

Och man ska  INTE vara på coop en lördag mitt på dagen när det är löningshelg    det var sjukt mycket folk överallt!! "/


Nu ska jag alldeles strax börja med middagen, eftersom jag stack iväg till coop vid 13 så har jag inte ätit någon lunch - börjar bli rätt hungrig (och ganska irriterad på allt som inte vill fungera som jag vill) hehe (a)   

Men iaf (:


Dagens middag blir potatisgratäng - mums (hoppas jag på iaf, om jag får till den ;P måste ju liksom göra allt för hand, har ingen maskin som kan skiva potatisen åt mig så jag måste väl börja snart så det blir klart någon gång :)


Hoppas alla haft en bra dag :)

  

Av Erika - 27 november 2010 10:52

Godförmiddag (:


Imorse sov jag länge (åtminstonde för att vara mig) vaknade efter 9 och jag brukar i bästa fall sova till 8-8.30 (:


Nu håller jag på och fixar, städar och plockar och har mig (:

Samtidigt som jag lyssnar på lite julmusik (:

slänger inte lite jullåtar här bara för att sprida liiiite julglädje såhär första advent :)


Den enda låten jag klarar av med Carola (: så sjukt bra!

Mer jul (:

Julen är här - en jullåt som jag har lyssnat på så länge jag kan minnas (:


Såå, lite sånt där iaf (: myspys.

Nu ska jag fortsätta plocka och fixa här (:


Ha en bra dag :)

  

Av Erika - 27 november 2010 03:30

Tjo!


Förmodlingen sover jag mycket skönt i min säng nu, kände bara för att tidsinställa ett helt onödigt inlägg (:


  

Detta kallar jag att använda all ketchup! (jag stod med slickepott i flaskan för att få upp det allra, allra sista) Ibland måste man använda en aning våld för att det ska lösa sig - but thats life! :)
Viktigt att ta vara på allt ;P hihi


  

Ovido - Quiz & Flashcards