livetiumea

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Erika - 22 november 2010 21:00

Godkväll!


Ska alldeles strax gå och lägga mig men kände för att slänga in en liten uppdatering (:


Dagen har varit rätt seg, satt framför datorn och läste och kollade på web-tv fram till typ 14.45 sen strax efter 15 stack jag till träningen och körde bodypump och sen var jag hemma vid 18.15 och då var det bara till att laga mat och sen typ duscha och slänga sig på soffan ;P


Nu blir det tandborstning och sen slänga sig i sängen och sussa sött (:

Godnatt alla där ute     

  

Av Erika - 22 november 2010 10:34

Tjolahoppsan :)


Jag trodde min morgon skulle bli där vid 7 för då vaknade jag och hade jätte svårt att somna om, vände och vred på mig, men sen helt plötsligt så vaknade jag igen och då var klockan 9 - sjukt skönt!! :D efter en helg där man klivit upp 7 så behövdes lite vila (:


Just nu sitter jag och kollar på vem kan slå filip och fredrik har väl egentligen en hel del att läsa men jag tar det sen (:


I eftermiddag blir det bodypump :D Det var grymt länge sen så det ska bli skoj! :)

hårdkörning ska det minsann bli!


Nu ska jag fortsätta kolla (:

Ha en bra dag! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards