livetiumea

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Erika - 17 november 2010 20:53

Godkväll :)


Har precis kollat på uppdrag granskning som handlade om en kvinna som gjort en plastikoperation utomlands som fick väldiga komplikationer - USCH ännu ett bevis på att man inte ska hålla på med sån skit varken i sverige eller utomlands, tycker jag :P

nog om det!


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sussa sött (: skola imorn 9.30 för att leta lite fakta till grupparbetet :)


Jag gissar på att jag kommer få springa på toa massa gånger i natt, har nämligen druckit två ganska stora muggar med te :D hihi xD men det är sååå gott så det gör ingenting ;P hihi


Nej borsta tänderna och soova :)

Godnatt <3

  

Av Erika - 17 november 2010 18:11

Tjo!


Sitter här och typ fryser ihjäl xD okej inte riktigt då men det är sjukt kallt "/ uschusch.. att man kan vara så sjukt frusen :O det borde nästan vara olagligt :P..


Aja.. sånt är livet..


Semniariumet idag gick bara bra - tror jag iaf :P det kändes bra så jag hoppas på det ^^ :P sen efter det så satte vi i gruppen oss och planerade lite av grupparbetet som vi ska ha.. uschusch


nej nu måste jag komma på något att äta, håller ju på att bli galen av att inte veta det xD det känns inte som att 3 morötter är speciellt mycket till middag liksom :P haha


aja, skitsamma ^^

Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 17 november 2010 09:27

Godmorgon!   


Idag är det seminarium som gäller! inte jätte taggad direkt men det ska nog gå bra, ska sticka till skolan lite tidigare och skriva ut min sammanfattning och lite sånt.. :P


Beställde hem 2 böcker igår som jag hoppas kommer inom en snar framtid (helst imorn eller på fredag) så man kan börja läsa lite xD :P

  

Ska ta och läsa igenom lite sammanfattningar nu och sen ögna igenom kapitel 2 i boken ^^ så roligt ska jag ha det xD


Gud vilka tråkiga inlägg jag skriver nu för tiden men sånt är livet - det händer liksom inget roligt i mitt liv xD


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards