livetiumea

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Erika - 7 november 2010 15:56

Tjolahopp!


Jag har inte gått och dött eller slutat blogga, bara inte haft tillgång till dator ;P hihi..


Helgen har varit helt underbar :D
Torsdags var jag och hälsade på jobbet och kramades massor med både barn och  vuxna (:

Fredags träffade jag min underbara sötnos Emma :D <3 <3 helt enkelt bäst, har saknat henne så jäkla mycket.. Vi gick runt på stan och kikade lite, shoppade lite och pratade MASSOR!! :D <3

Lördag: Stan igen, med mamma och brorsan den här gången :) myspys, lite knasigt bara eftersom det var röddag så var inte allt öppet men jag hittade lite smågrejor iaf (:

Söndag (idag) har väl inte varit lika underbar eftersom jag sa hejdå och åkte tillbaka till Umeå, men kvällen kommer bli bra, film- och muffinsmys med tjejorna (: tihihi..


Imorn börjar en ny kurs hoppas på att det blir bra! :)


Nu ska jag nog ta och dricka lite te tror jag (: MUMS!!


Bilder kommer senare, orkar inte nu ;P

Ha en bra kväll :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards