livetiumea

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Erika - 29 november 2010 20:53

Godkväll (:


Dagen har gått i ett hela tiden, först skola och jag tänkte att senaste 14 måste jag väl vara på väg hem.. 14.40 var jag påväg därifrån och jag skulle möta en klasskompis 50 minuter senare - det var stressigt men jag hann! :P

men inte mycket mer, var hem och vände i princip i dörren - eller jag bytte om och sen stack jag till iksu, göra bodypump!

När jag kom hem så var jag hemma typ 20 minuter och sen åkte jag och mina hyresvärdar iväg och hämtade en soffa jag köpt :)

så nu ligger jag här i min nya soffa - väääldigt sköön :)


Ska fixa lite kuddar och filtar :) sen blir det riktigt tipptopp :)


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sussa sött, är såå grymt trött!!!


Godnatt :)

     

Av Erika - 29 november 2010 09:08

Tjolahopp!


Hann inte blogga i morse morgonen gick alldeles för snabbt xD och jag var sjukt trött efter nattens dåliga sömn..

somnade efter 00 någon gång och klockan ringde 7 :( ...

  

Ungefär så kände jag mig imorse, med tekoppen i handen och håret åt alla håll =(

Aja, nu sitter jag på skolan och jobbar grupparbete, händer inte så mycket just nu efter som att 3 stycken inte har dykt upp än :P men snart blir det nog mer action :P


Nej, över till annan koncentration (:


Hoppas alla där ute har en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards