livetiumea

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Erika - 8 november 2010 07:45

Godmorgon :)


Och förlåt för att jag blivit urusel på att uppdatera här xD men det händer annat hela tiden så jag hinner som inte..


Igår kväll hade vi iaf skitmysigt :D Bakade muffins och kollade på Matrix, inte direkt film som faller mig i smaken men den är helt okej ^^ :P haha.


Idag är det skola som gäller, jag är trött! somnade typ vid halv elva igår (och det är nästan sent när det gäller mig) och sen vaknade jag klockan 6 och kom på att jag inte ställt mitt alarm så då gjorde jag de sen somnade jag om tills alarmet ringde xD (liiiite jobbigt om man hade försovit sig.. :P hehe


Idag är det som sagt skola, sen sticker vi till gymmet och kör lite där (: skojskoj! om inte så välbehövligt iaf efter senaste veckans matvanor! "/


Nej nu måste jag sticka, ska möta tjejorna lite tidigare så vi kan gå vilse tillsammans ;P hehe eller nått ^^


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards