livetiumea

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Erika - 21 november 2010 19:54

Godkväll (:


Lallex åkte till flygplatsen kring 17 och då cyklade jag hem i mörkret och kylan - BURR!! pratade både med brorsan och med mammas kille på vägen hem ;P


När jag kom hem satte jag mig och spelade lite Backpacker xD


Nu blir det ensam mamma söker och te :D mums och vaarmt (: hihi


I veckan då? vad händer då?

  

Måndag: läsa bok och träna

Tisdag: Skolan till 12 sen jobba med grupparbete

Onsdag: läsa

Torsdag: läsa

Fredag: läsa

Lördag: Städa och fixa till advent (:

Söndag: första advent, adventsfika hos någon tror jag?! (:


Det kommer säkert hända huuuuur mycket mer som helst, bland annat en hel del träning (: hoppas jag på iaf!


Nu ska jag kolla på TV! :)


Godnatt och sov gott när ni ska sova :)

  

Av Erika - 21 november 2010 11:20

Tjolahopp (:


Morgonen har gått fort trots att jag vaknade 7, men det var frukost på en gång och sen skulle lallex iväg till skolan och jag tänkte sticka till gymmet men när jag var påväg så kände jag mig så jäkla omotiverad så jag tog en promenad på 50 minuter istället och sen gjorde jag lite situps och annat jox hemma :P

(och sen somnade jag på golvet xD)


aja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen (:

  


Aja ha det så bra allihopa (:


  

Ovido - Quiz & Flashcards