livetiumea

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Erika - 3 november 2010 17:45

Tjo :)


Nu sticker jag till flygplatsen (: flyger går inte för ens 19.10 men jag känner att jag vill vara där lite tidigare, eftersom jag ska checka in bagage och lite sånt så känns det säkrare att vara ute i god tid :)


Hoppas ni har en bra kväll så hörs vi något under morgon dagen :)


     

Av Erika - 3 november 2010 14:32

Tjolahoppsan hejsan :)


Skolan blev inte så långvarig idag - slutade typ 10 kanske eller nått sånt så sen fikade vi lite och sen stack jag och Janna till gymmet och körde lite - men det var så jäkla tungt idag så blev inte så jätte mycket, fast vi var ju duktiga som iaf drog dit ;P hihi.


Nu har jag precis duschat och ska väl ta och diska och fixa så allt sådant är klart innan hemresan ^^ inte direkt så man vill komma hem till smutsig disk xD hehe :P


Nej göra någon nytta var det, får se var det blir ^^ xD

Ha en bra eftermiddag så får vi se om jag slänger in en liten hälsning innan jag sticker till flyget annars blir det någon gång under morgondagen för datorn lämnar jag hemma :)


Ha det bra :)

  

Av Erika - 3 november 2010 07:34

Godmorgon


Gårdagskvällen med tjejorna var jäätte mysig :D vi skrattade och pratade och hade skit kul :D (eller jag hade det iaf)

sen insåg jag också att kina mat (asiatisk mat?!) inte är riktigt min grej men nu har jag smakat iaf ;P


Jag har iaf sovit riktigt bra i natt ;P inte vaknat en enda gång (knappt när jag skulle upp) eftersom jag glömt att ställa alarmet xD inte så bra kanske menmen...


Idag är det skola, sen blir det en sväng till gymmet och sen hem och packa :D Flyger hem till mammsen ikväll ;P wiiie :D



Nu måste jag ta och klä på mig och packa träningskläder och snart sticka till skolan (:


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards