livetiumea

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Erika - 23 november 2010 19:41

Hejsan!   


Dagen gick fort, fram tills jag kom hem. Först var det lektion på skolan - vi hade labb om frön och växter, det var väl inte direkt kul men det funka..

sen käkade vi lunch och sen jobbade vi lite med grupparbetet - det känns som att vi ligger rätt bra till (:

Efter skolan stack jag upp till gymmet och gick på cross trainern, först tänkte jag gå 20 minuter, sen var det bra på tv så jag ökade till 30 minuter och sen fortsatte det så blev det 50 minuter till slut xD haha skönt var det ^^ dock kommer det nog kännas i benen imorn ;P


Nu ska jag dricka te och kolla på tv, eller snart iaf (: te vattnet är precis klart!


Det är ingen mer skola den här veckan men imorn blir det nog en sväng upp till grubbe och hälsa på gamla VFU platsen och lite sånt sen får vi se vad som händer - har en hel del att läsa =( .. men det ska nog gå bra :)


Nu blir det TEEE :D !!


ha en bra kväll och sussa så sött sen när ni ska sova :)

  

Av Erika - 23 november 2010 07:25

Godmorgon, godmorgon


Ny dag och jag har träningsvärk! Grymt skönt egentligen för då känner man ju verkligen att man har gjort något ;P hehe ^^ jag kanske är lite konstig som tycker det är skönt men iaf ^^


Idag är det skola som gäller, först en labb om frön och växter på förmiddagen och sen jobba grupparbete på eftermiddagen efter det blir det eventuellt en sväng till gymmet - om jag orkar :P tar väl med mig grejorna iaf så får vi se :P


Nu ska jag ta och klä på mig och fixa mig inför skolan, sjukt otaggad känner jag mig! xD men det blir säkert bra


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards