livetiumea

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Erika - 15 november 2010 20:57

Godkväll (:


Tänkte bara kika in och säga godnatt (:

Jag är iofs ledig imorn men jag är trött så då går jag hellre och lägger mig än att plåga mig med att vara vaken ;P

Sussa så sött alla där ute (om ni nu är några)


Godnatt   

  

  

Av Erika - 15 november 2010 16:52

   Tjolahopp!   


Skoldagen idag har varit seg.. Sega förläsningar - naturkunskap är inte kul xD blä!

och det tas typ upp samma sak på alla också xD menmen..


Nu ska jag ta och fundera ut någon middag *hmmm* får se vad det kan tänkas bli. xD mitt ständiga bekymmer :P aja


Har absolut ingenting vettigt att skriva här så det blev bara en liten värdelös uppdatering idag :P


Ha en bra kväll :)


Av Erika - 15 november 2010 08:33

Godmorgon!


Var så frustrerad igår kväll så det blev ingen uppdatering.


Känner mig lite halvt väck idag med, eller egentligen vet jag inte vad jag känner så därför skiter jag i att skriva något sånt för det blir bara jobbigt!


Eftersom jag glömde uppdatera igår kväll så slänger jag in en sån här idag istället ;P

  

Måndag: Skola hela dagen

Tisdag: ledig, plugga

Onsdag: skola på eftermiddagen

Torsdag: Ledig

Fredag: Skola tror jag

Lördag: inga planer

Söndag: inga planer


min vecka är inte direkt välplanerad som ni ser xD det ska in sjuhelvetes massa träning också annars får vi se vad som händer ;P ^^


Nu ska jag laga lunch (fixa matlåda) och duscha!
Ha en bra dag! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards