livetiumea

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Erika - 2 november 2010 15:09

Tjolahopp!


Sitter här och har skit tråkigt och funderar över opponeringen, om jag är klar eller inte.. hmm.. jag har ju skrivit lite och jag har två diskussion frågor så det får nog duga - ska läsa igenom allt en gång till så får vi se om jag kommer på något mera..


Ikväll ska jag ut på stan med tjejorna och käka middag :) Hoppas på att det blir gott! :) Trevligt sällskap blir det ju iaf :D Perfekt avslutning innan man tar sitt pick och pack och flyger hem några dagar :)


Kom på att jag glömt visa bilder från helgen så jag slänger in en liten bild bomb:)

   

Det allra första vi gjorde   sen fortsatte vi mot pizzerian

denna helg var att besöka  och köpte goood pizza :D

rusta där jag köpte

rosa sopsäckar :D

På coop när vi skulle handla

mat hittade vi en film vi inte

sett på väääldigt lännge 

så den köpte vi :D  

   

Lördagen tillbringade vi nere på stan där lite saker införskaffades

bland annat te, kängor och ett nytt linne (eftersom nästan alla mina är trasiga :( )

På lördagseftermiddagen/kvällen fick vi ryck och färgade håret

Jag färgade Lila och lallex rött, mörkbrunt och en slinga lila

Sen har jag också köpt

en födelsedagspresent

till underbara Emma :D

hihi <3


Såå det var lite bilder det och det här inlägget blev typ en roman (:
Menmen sånt som händer ibland ;P hehe


Nu ska jag läsa igenom rapporten en sväng till och sen får vi se vad jag hittar på ;P
Ha en bra kväll - det ska jag ha :D!

  

Av Erika - 2 november 2010 10:31

Godmorgon!


Morgonen har väl varit ganska god iaf :P Fick reda på att jag klarade tentan *puuuuh* jäkligt skönt xD


Dagen idag består av opponering xD sjukt tråkigt men man lär sig det nog snart, jag fattar bara inte riktigt hur man ska göra :S men det går säkert bra ändå..


Äsch jag känner mig rätt tom idag, längtar så jag håller på att spricka till imorn när jag får träffa mammsen, brorsan och Pehr igen, till torsdag då jag ska träffa C skojsigt :D Och jääätte mega mycket till fredag när jag får träffa världens underbaraste Emma <3 <3   


Nej jag ska väl ta och sätta igång med opponeringen nu - blä!


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards