livetiumea

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Erika - 9 november 2010 17:19

Tjolahopp!


En hungrig en som skriver här, min lunch var APäcklig.. hade legat i frysen liiiite för länge och gick inte att äta så fick slänga nästan allt och nu får jag slänga ännu mer här hemma för jag hade ju liksom två portioner..

det förstörde inte bara dagen då eftersom jag inte åt någon lunch utan det förstörde kvällen också eftersom jag nu inte har någon middag xD jag vet inte vad jag ska äta och jag är hungrig - det är ingen bra kombination xD blää


Dagen (eftermiddagen) var väl helt okej intressant, det var rätt viktiga grejor läraren pratade om på föreläsningen, om etik och värdegrund typ :P

annars hände det inte så mycket, tänkte träna men jag hade glömt plånboken hemma så jag kom inte in på iksu :( och jag orkar inte sticka iväg nu.. xD


Någon gång när jag orkar ska jag lägga in bilderna från helgen hemma xD känner mig väldigt seg på det ^^ :P haha..


Nej nu måste jag komma på något att äta xD
Ha en bra kväll :)

  

Av Erika - 9 november 2010 09:40

Godmorgon :)


Glömde bort att blogga igår kväll, vet inte vart kvällen tog vägen riktigt ;P hehe.


Gårdagen i skolan var iaf helt värdelös, hade 20 minuters information bara menmen sånt man får räkna med, sen drog vi till gymmet ett gäng och körde lite sen hem, duschade, käkade lunch och sen mötte jag några av tjejorna nere på stan och blev fattig :P


Idag är det skola, men inte för ens klockan 13 fast ska möta tjejorna 11.30 för fixa lite papper och käka lunch tillsammans :) Mysigt värre ;P eller nått ^^


Slutar 16.30 idag, funderar på att träna men vet inte vad, vet inte om jag ska sticka till gymmet vi får se hur det blir...

  

Nu ska jag ta och koka lite ris till lunchen och sen får vi se vad som händer ;P


Ha en bra dag :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards