livetiumea

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Erika - 5 november 2010 12:57

Tjolahopp!


Sitter här och försöker fördriva tiden, klockan 13 öppnar telefon tiden för håbo hus felanmälan som jag har fått i uppgift att ringa (skulle ringt imorse när dem hade telefontid mellan 7-9 men jag kom på det 09.08 och då var det ingen som svarade :( aja..


när jag har ringt dit så ska jag sticka iväg till tåget för att möta Emma inne i stan :D:D:D:D WIHOO!!


Nej nu får jag faktiskt ringa :D WIHOOO xD haha


Ha en bra eftermiddag nu :)


  

Av Erika - 5 november 2010 09:11

Godmorgon! :)


Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort förutom alldeles för många toa besök som störde min nattsömn xD menmen så går det när man dricker för mycket te xD haha..


Idag kommer bli en bra dag, en mycket bra dag till och med :D Ska ju träffa min underbara Emma :D som jag har saknat den tösen, inte träffats sen i somras och innan sommarn träffades vi varje dag i skolan <3 <3 ..


Nej nu ska jag ta och skicka in min rapport så jag har det avklarat xD


Ha en bra dag allihopa kanske uppdaterar något mer om jag får allt för tråkigt (:

  

Ovido - Quiz & Flashcards