livetiumea

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Erika - 1 december 2011 20:47

Godkväll!

Jag är fast.. Pelle Svanslös julkalender :D så jäkla bra!!



Detta har jag roat mig med hela eftermiddagen ;P + lite kvällen.. pluggat lite har jag gjort också men det mesta inför morgondagen blev klart igår så så värst mycket plugg har det inte blivit ;P


På förmiddagen var jag först ute och promenixade med J blev inget varv runt nydala men dock en promenad på cirkus 1 timme.. tog en paus hemma hos J och sen stack jag till gymmet och körde lite..

efter hemkomsten så har jag som sagt roat mig med pelle svanslös julkalender;P sen har jag varit uppe hos min hyresvärd lite och pratat strunt där också ;P alltid lika trevligt!


Och nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sova ;P känns som det.. fast inte riktigt än kanske :P någon måtta på tokerierna får det allt vara ;P ska väl fippla med nått innan.. läsa lite bloggar kanske ;P nått hittar jag alltid på =)


Men nattinatti och sussa sött =)

 

Av Erika - 1 december 2011 09:11

Godmorgon =)


 

första december, ny månad och jag började denna morgonen med julkalendern.... men inte den nya som går i år utan sunes jul :D så jäkla bäst! Läste på ansiktsboken att det är 20 år sen den gick på TV....

helt sjukt att december redan är här och det är fortfarande ingen snö...

 

förra året vid den här tiden var det typ -15 och 2 decimeter snö.. lite skillnad.... :P


Idag är jag ledig men plugg står på schemat.. en promenix runt nydala (om vädret tillåter) och eventuellt lite gym på det.. blir det ingen promenix så blir det gymmet iaf ;P

och sen färdigställa min tema redovisning helt.. är typ klar men lite till kan jag nog fixa på den också ska jag läsa och se hur lång tid det tar =)


men nu ska jag göra mig redo och möta upp J..

Ha en bra dag allihopa =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards