livetiumea

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Erika - 23 december 2011 21:16

Godkväll =)


Mysigaste dagen på länge är nu slut!


Har pyntat, slagit in julklappar, varit två svängar till centrum.. först gick vi med brorsan när han skulle jobba också fixade vi lite små saker och sen kom mamma på lite senare att hon glömt att köpa kaffe och då gick vi till centrum en sväng till, sen har jag även gjort mintkyssar =)


I övrigt har jag bara myst massor med mammsen! pratat, kramats lite och bara varit ;P


och nu ska jag krypa ner i sängen.. Imorn är det julafton och den dagen kommer gå i ett! mer om det imorn =)

sussa så sött allihopa!

 

Av Erika - 23 december 2011 15:19

Tjolahopp =)


tänkte slänga in ett inlägg med lite bilder från dagen, skriver lite om bilderna eftersom =)


Mamma sätter i ljusen i julgranen =)


se så fint det blev =)

  

Våran stora stjärna som sitter i toppen ;P


 

Nästan färdig, bara glitter som saknas

KLART! :D så tjusigt!

En liten fikapaus i arbetet;P

  

 Lite inslagna julklappar :D


Nu ska jag fortsätta slava ;P ska göra lite mintkyssar!

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

 


Av Erika - 23 december 2011 09:03

Godmorgon =)


Har iofs varit vaken ett tag men sist jag försökte skriva här så dampade datorn, eller om det var interne så det blev inget inlägg då..


Först morgonen hos mammsen =) Underbat! har såå mycket skönare säng här än hemma i ume ;P


Fick bäst julklappen imorse också, lite förtidigt men vad gör det.. alla kanske tycker att det är konstigt men julklappen var att mammsen ska vara ledig hela julen insklusive idag :D så härligt!!

 


Dagens planer är att pynta, gå en sväng till centrum och sen slå in dem sista julklapparna =)


nu ska jag fortsätta med julpyntandet :D

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards