livetiumea

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Erika - 6 december 2011 19:23

Godkväll (:


Ska snart sätta mig framför TV:n med en kopp te och stickningen men tänkte att jag skulle slänga in en liten uppdatering först :)

Som jag redan skrivit har jag suttit på skolan idag från 10-16 typ.. är färdig med det mesta ska läsa igenom och rita bilder imorn xD blää tycker inte om att rita :P..


Efter skolan promenixade jag hem med J till henne där jag hade dumpat mina gymkläder, stack vidare till gymmet och körde kanske 40 minuter.. var så slut så orkade inte mera :P

  riktigt sådär var jag inte idag men jag körde lite iaf, uppvärmning armar, axlar, mage och rygg ;P


sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, tvättat en maskin med träningskläder, duschat och "ätit middag" (druckit nutrilett...)


nej nu ska jag ta och sluta skriva massa skit ;P

Vi hörs imorn!

 

Av Erika - 6 december 2011 14:46

tjolahopp!

Sitter på skolan bara sitter just nu.. tror att jag är färdig med alla uppgifter.. imorn blir det till att läsa igneom dem och se om någonting behöver ändras :P men annars så.. HELG! xD haha...


vet inte vad jag ska göra. ska vänta på J hon är inte riktigt klar än ;P så får väl se om jag hittar på någonting att göra.. hmm.. nått finns det nog alltid =)


Kände bara för att skriva en helt onödig uppdatering! eller om jag ska vara ärlig så var det J som sa att jag skulle skriva så jag hade någonting att göra.. och några minuter har jag ju alltid slösat bort ;P


 

Av Erika - 6 december 2011 08:51

Godmorgon =)


 

snart bara två veckor kvar :D


Har ni sovit gott? Jag har sovit mycket bra förutom sista timmarna på morgonen, och det eftersom jag sagt att jag kan jobba så man väntar sig att någon ska ringa :P men inget samtal idag heller :P ...


Idag blir det också plugg på skolan, tror jag ska ta och skriva klart vfu rapporten först och sen göra klart utvärderingen av temaarbetet.. får se hur långt jag hinner..


nu ska jag iaf klä på mig och sen packa i ordning.. blir träning efter skolan idag =) WIHO! eller nått..


ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards