livetiumea

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Erika - 17 december 2011 20:56

Godkväll!

Vad hittar alla på där ute?

jag roar mig med..

  att sticka lite grann, så till dig Emma om du läser det här. här ser du början på din mössa =) hihi..

och kika lite på webtv samtidigt, fast jag hittar ingenting bra att kolla på =(


annars idag då? jag har städat och tvättat som en tok, eller ja.. 4 maskiner blev det och ordentlig städning, tog och damsög hela rummet, min lilla toa, min hall och lite i tvättstugan.. sen torkade jag av alla bänkar/bord här inne på rummet och lite sånt också;P

packat har jag också gjort.. och trott eller ej så fick jag plats med alla julklapparna som ska hem :D

 

sen att väskan i princip blev full av det.. det är en annan femma.. fick ner lite kläder där och resten packar jag i ryggsäcken ^^ det fungerar lika bra det också, man måste ju liksom komma på en lösning när man bara får ha med sig en väska på flyget ;P


Nu ska jag fortsätta sticka en stund till innan jag ska krypa ner i sängen =)

Men nattinatti och sov så gott!

 


Av Erika - 17 december 2011 09:16

Godmorgon =)


 

Om en vecka är det julafton, jag fattar inte.. vart tar tiden vägen? och ingen julkänsla har jag helle, men den kanske kommer? vem vet..


vad händer idag då? nått, eftersom jag skrev igår att ni skulle få reda på det idag... men det är ingenting roligt alls.

Jag ska....


STORSTÄDA!! xD tvätta, diska och annat sånt där roligt som måste göras ibland :P

   

Med min tur så kommer det se ut ungefär som ovan ;P haha..


nu ska jag ta och äta upp min frukost och sen sätta igång, så jag blir färdig någongång!

 

Ovido - Quiz & Flashcards