livetiumea

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Erika - 13 december 2011 20:10

Godkväll!


Skolan idag gick väl okej, föreläsningen kändes som en mattelektion från typ gymnasiet så det gav inte speciellt mycket :P sen var det lucia på skolan vilket var helmysigt! bra sång och bara jätte stämningsfullt..

sämsta bilden men hade ingen kamera med mig så det blev mobilen :P...


efter skolan så stack jag till gymmet.. körde bara mage och rygg för jag hade glömt skorna hemma och jag tycker inte om att träna utan skor.. men en stund blev det iaf ;P huvudsaken det!

sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls, lämnat tillbaka vildingarnas land som mina barn gjorde så nu här dem (snart iaf) på rätt ställe igen ;P


nu ska jag fortsätta kolla på TV och dricka mitt te :)

sussa så sött alla där ute!

   

Av Erika - 13 december 2011 15:46

Halloj!


usch vad irriterad jag är.. inte för att man kan påverka vädret på något vis och det är egentligen ingenting att vara irriterad över men iaf..

i Lördags var det plusgrader och tö vilket betyder att det blev blött och snön smälte på vägarna, det blev spårigt och jobbigt..

I söndag blev det minusgrader igen, alla spåren frös till is och det blev rent ut sagt ett H-vete att cykla.. man tog sig knappt fram..

I måndags (igår) var det massa minusgrader, snöade mitt på dagen och regnade på kvällen

I tisdags (idag) var det plusgrader och regn.. halt som h-vete och bara usch.. fick gå med cykeln för jag vågade inte cykla "/


USCH OCH FY OCH BLÄ!! imorn lämnar jag cykeln hemma och promenerar till skolan.


 

Av Erika - 13 december 2011 07:29

Godmorgon =)


 

Äntligen nere på ensiffrigt :D och snart bara en vecka kvar!!! UNDERBART!!!


Idag är det skola, föreläsning från 9-12 med samma dåliga föreläsare som igår.... suck :P sen är det lucia, jag och J ska kika på nån på skolan :)

 

får väl se vad som händer mer idag, till gymmet ska jag efter skolan iaf och köra lite! härligthärligt!


nej nu ska jag ta och äta min frukost;P

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards