livetiumea

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Erika - 12 december 2011 20:36

Godkväll =)


Kursstart idag.. den var väl som det var.. kursansvarig verkade ju vara den enda vettiga människan :P föreläsningen efteråt var sämst hittills tror jag... iaf i den klassen.. uscha..


efter skolan så promenerade jag hem, var hemma en stund.. tog mig en tupplur och laddade om, stack hem till J vid 16 för att klippa mig, så bra när man har kompisar som känner frisörer =) härligt att vara nyklippt! kom väl hem vid 19 och sen dess har jag ätit lite gröt och fixat lunch till imorn..


nu sitter jag och glor på TV och bara slappar, ska väl gå och lägga mig om en stund.. imorn är det skola igen och sen blir det gymmet =)


hoppas alla haft en finfin dag!

 

Av Erika - 12 december 2011 07:32

Godmorgon =)


  


har ni sovit gott? det har jag, som en stock hela natten! så skönt så, hade gärna fortsatt sova när klockan ringde också men då var det bara att pallra sig upp :P


Idag är det skola igen, ny kurs som börjar och det ska nog bli kul:P känns som en intressant kurs och det är ju alltid ett plus :P

blir promenad till skolan för jag blev galen på hur gångvägarna var igår när jag cyklade, isiga och jätte spåriga så man kom knappt fram och sen är det ganska kallt också och då är det skönare att promenera ;P


nu ska jag ta och göra mig redo!

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards