livetiumea

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Erika - 18 december 2011 19:40

Godkväll =)


Här sitter jag i min ensamhet och har det väldigt bra :P förutom att jag är ganska så uttråkad.. vill att dagarna ska gå fort nu fram till på torsdag så jag får åka hem!!! jag vet att jag tjatar väldigt mycket om det men jag längtar ju så fruktansvärt mycket :D HEM HEM HEM!!!


idag då? var på gymmet en dryg timme + promenad dit och hem på cirka 40 minuter så idag har jag verkligen varit flitig ;P sen har jag pluggat också, först fixade jag kompleteringen jag hade och sen gjorde jag förberdelserna inför veckans seminarium, bara 1 som tur är och det är de enda som ska göras för den här veckan :D sen har vi lite föreläsningar och så men inte något vi måste läsa till ;P

annars har jag bara slappat, haft tråkigt.. spelat lite spel och sådär:P pratat med mammsen och med J i telefonen!


 

ja ni..

Måndag: skola

Tisdag: Skola, vara med J

Onsdag: Skola

Torsdag: tvätta, träna.. HEEEEEEEEEEEEM!!!!!! :D

Fredag: Hemma, julpynta med brorsan, fixa lite annat smått och gott!

Lördag: JULAFTON, med lite härligt folk =)

Söndag: Jobba! :P


så ser min vecka ut, ganska så planerad.. och ÄNTLIGEN fick jag skriva in HEEEEEEEEEEEEEM i veckoplaneringen :D som jag har längtat.. hihi


jaa.. men då ska jag väl ta och sluta skriva massa strunt.

Vi hörs imorn istället =)

 

Av Erika - 18 december 2011 14:07

När fjärde ljuset brinner

Vi hämtar julegran

och räknar dan före dan

före dan för dan före dan

före dopparedan


   

Av Erika - 18 december 2011 08:20

Godmorgon =)


 

BARA 4 DAGAR KVAR :D underbart!


Har ni sovit gott alla där ute? det har inte jag gjort... vaknat flera gånger och inte kunnat somna om, när jag väl har sovit har det var en orolig sömn "/ kan inte komma på att jag drömt något men samtidigt känns det som att jag har gjort det:P menmen.. bara att ta tag i dagen iaf!


Dagens planer då? gymmet om ett tag, ska försöka köra ganska hårt iaf! är måttligt less på att träna själv dock.. är inte det roligaste man kan göra direkt:P men till våren får jag förhoppningsvis sällskap :D

annars så ska jag väl plugga och lite sånt där:P


Hoppas alla har en härlig söndag framför sig =)

   

Ovido - Quiz & Flashcards