livetiumea

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Erika - 26 december 2011 18:04

Godkväll!

Då har jag jobbat klart för idag då, var hemma för typ 45 minuter sen och har ätit middag och sen dött i soffan typ..

har jobbat klart för nu och ska jobba igen på fredag vad jag vet, sen kan dem ju alltid ringa under veckan..

men det är helt sjukt.. är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen efter 8 jobbdagar i sommras var jag inte ens såhär trött och nu har jag jobbat 2.. :P menmen.. har ju inte hunnit vila ut efter skolan så det är nog därför..


Nu ska jag fortsätta slappa i soffan :P och bara vara.. får väl se vad som händer - ingenting skulle jag tro!


Ha en fortsatt bra kväll, och förlåt för en sjukt tråkig blogg utan bilder..


 

Av Erika - 26 december 2011 07:28

Godmorgon!

Jobb idag igen därav uppe den här tiden på dygnet.. är rätt opepp men det blir säkert bra.. är så trött, vill bara vara hemma och sova.. men jag får väl se till januari när lönen kommer! man får tänka på det nu när det är tufft!


jobbar 8-17 idag med och sen blir det väl bara slappa ikväll :P


nej jag vet inte vad jag ska berätta mera xD


ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards