livetiumea

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Erika - 10 december 2011 09:42

Godmorgon =)


 

snart snart snart :D eller det känns som det iaf :D hihi..


sov enda till 8.45 imorse vilket inte är speciellt vanligt när det gäller mig, men skönt som bara den var det :D klev upp och åt fil till frukost och nu sitter jag här och dricker te =)


Ska väl snart försöka komma igång med städningen, måste plocka bort en del här hemma och ta ett varv med dammsugaren.. eller iaf sopa :P ska se om tvättstugan är ledig också så jag kan köra en maskin ;P


någon gång idag kommer J hit.. ska ÄNTLIGEN julpyssla, som vi har planerat in flera gånger utan att det blivit av men idag ska vi göra det =) WIHO! ska bli mys..

sen ska vi käka middag tillsammans också, som vi har längtat efter den här veckan med bara dricka xD kycklingnachos blir det till middag, mums!


här kommer lite bilder från gårdagen också =)

I hissen påväg upp till läraren som skulle ha våra inlämningar "/

ALLT INLÄMNAT :D hade ju kunnat se gladare ut menmen ;P


    

J och jag med varsin ansiktsmask, hennes syns dock inte menmen ;P haha.. det var en ny upplevelse.. ;P


nej nu måste jag komma igång med städningen här hemma ;P

 

Ha det så bra idag, det ska jag ha =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards