livetiumea

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Erika - 27 december 2011 19:36

Godkväll!

Idag har jag slappat, varit en sväng till centrum och tränat..

Blev ju väckt av jobbet imorse men något jobb blev det inte, var alldeles för trött. kände att jag behövde en slapp dag och det blev det verkligen.. spelade lite sims 3 husdjur imorse innan jag och mammsen gick till centrum, när vi kom hem åt vi lunch och sen la jag mig i soffan och sov, blev väckt av jobbet en gång till när dem ville att jag skulle jobba kväll men jag tackade nej och fortsatte sova..

vaknade vid 15.30, slappade ett tag och sen gick jag och mamma till gymmet och körde lite drygt 1 timme och sen hem..


Nu har vi precis ätit middag och ska väl slappa i soffan resten av kvällen ;P SÅ SKÖNT! får väl se om det blir jobb imorn eller inte =)


Ha en bra kväll nu!

 

Av Erika - 27 december 2011 07:58

Godmorgon!

Blev väckt av att dem ringde från jobbet idag men jag kände att jag var tvungen att tacka nej, jag är alldeles för trött... jag måste få ladda batterierna och bara vara idag, ska iofs en sväng till centrum med mamma men det är ju inte allt för jobbigt :D får väl se om man hittar någonting på rean..

Ungefär så känner jag mig.. trött trött trött.

I övrig idag ska jag bara sova, slappa och bara vara, känner jag mig själv blir jag säkert less menmen :P

Som det ser ut blir det nog en sväng till gymmet också, ska bli skönt att köra lite :) har inte gymmat på typ 2 veckor tror jag :P så känner att jag vill köra lite! även fast jag måste betala för det här.. :P

    


Nu ska jag fortsätta bara vara ;P

Ha en bra dag allihopa =)

    

Ovido - Quiz & Flashcards