livetiumea

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Erika - 24 december 2011 19:45

Godkväll


Nu är julklapparna öppnade =)


 

Jag är mycket nöjd med både det jag fått och det jag har gett =)

Man ser lite av mammas där under, hon fick bland annat en kalender med foton från senaste året/åren =)


Nu ska jag fortsätta bara vara!
Imorn är det jobb hela dagen!
 

Av Erika - 24 december 2011 13:00

 
Av Erika - 24 december 2011 08:58

Godmorgon =)


Julaftonsmorgon idag och jag vaknade tidigt.. typ halv 7 och kunde inte somna om så då klev jag upp och smög in till mammsen och frågade om hon ville ha kaffe och det ville hon, hon bokstavligt talat flög upp ur sängen ;P hihi..


Efter morgonfikat så tog jag och mamma oss en promenad, det är ju julaftonstradition att promenera en sväng på julafton, att det blev en morgonpromenad har bara och göra med att vi var vakna så tidigt :P...


Dagens planer för julafton är bara hemma nu på förmiddagen sen mitt på dagen någon gång så ska vi hem till P och fira jul med hans döttrar + familj också vi, så allt som allt blir vi 8 personer =) mysigt! fullrulle lär det bli iaf! mycket mat, mycket bra och mycket mys iaf och det är ju så det ska vara =)

 


Nu ska vi alldeles strax äta risgrynsgröt till frukost =) sen blir det väl slappa och fixa iordning sig inför julfirandet!

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards