livetiumea

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Erika - 22 december 2011 22:45

Godkväll =)


ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!!! :D

 

Ligger här i sängen hemma i lägenheten :D så skönt att vara hemma, bara ljuden som man hör här, bilarna som kör på vägen.. röster från lägenheterna brevid.. underbart :D hihi..


svar Ja, jag är exalterad över att vara hemma :D


Kom hem strax efter 21.30 Underbara P, mamma och brorsan kom och hämtade mig på arlanda så jag slapp ta bussen :D så skönt, var hemma typ när bussen skulle ha gått från arlanda =)

sen jag kom hem har vi pratat, fikat lite, jag har packat upp.. eller snarare packat om, jag var tvungen att packa upp alla kläder för att få fram alla julklapparna och sen packade jag ner alla kläder igen ;P


Nu ska jag ta och sova =)

Hoppas alla haft en finfin dag!
Nattinatti

 


Av Erika - 22 december 2011 18:12

Tjolahoppsanhej!

Sitter på flygplatsen nu och väntar på att klockan ska bli tid att stiga ombord, mitt flyg har fortfarande inte kommit upp på någon "TV" här men sist jag kollade skulle det iaf gå i tid och det är ju tur det ;P

 

Trots att jag egentligen inte behövde stressa så gjorde jag det  på slutet.. känns som att jag glömt någonting hemma vilket jag inte tror jag har.. försöker gå igenom i huvudet allt vad jag har packat och jag har ju det viktigaste med mig.. telefon + laddare, dator + laddare också julklapparna.. och inte att glömma.. MIG SJÄLV! haha..

dock så glömde jag att slänga frukten som ligger i fruktkorgen och grönsakerna som ligger i kylen men det får va.. är ju ingenting jätte stort som är glömt iaf :P lite mögliga clementiner och ruttna bananer när jag kommer hem bara :P haha


Det märks att det är precis i början av jullovet (och precis dagarna före jul) det är mycket folk här och om man kollar runt så känns det som att de är mycket studenter :P på bussen hit ut var det också en hel del men vad gör det? så länge dem inte stör mig ^^


nej nu ska jag fortsätta fördriva lite tid innan det är boarding dags ;P


Hörs kanske när jag kommer hem till mamma annars blir det imorn =)

 

Av Erika - 22 december 2011 11:34

Hallojs!

Mobillek :)
1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv det som står i sms:et
4. gör samma på varje fråga.


Vad skulle du säga om din kille/flickvän var otrogen?

Åå tack! :-D Allt väl där uppe?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Näe, de är jag inte hemma riktigt ännu =/

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nice! Kom dom idag? :-D

Vilket sms blev du mest berörd av?
Min går om 5 min:)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
Okey, hälsa kram

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja självklart!

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

Ser kanon ut ;-) (lite seg på att svara) <3


Lite tidsfördriv bara ;P

och för er som undrat (om nu någon skulle ha gjort det) vad jag gjort sen sist så har jag..


kokat mannagrynsgröt och hett paprikapulver på (av misstag)

kokat ny mannagrynsgröt och den här gången hett kanel på!
rivit en j***a massa ost!!

 

Så nu behöver jag inte köpa riven ost på väldigt länge xD haha Intressesmurfarna SPRÄNGS av överbelastning :P...


nu ska jag fortsätta med att göra ingenting :P sen får vi se vad som händer.. ska till coop och panta sen iaf det vet jag ^^ :P


Ha en fortsatt bra dag allihopa

 

Av Erika - 22 december 2011 08:12

Godmorgon =)


 

IDAG!!!! :D nu är det inte dagar längre, bara timmar kvar tills jag är hemma :D


förutom att jag sovit minst sagt orolig i natt, vaknade vid 00, 04, 06, 7.30 typ.. kanske var fler gånger.. 7.30 klev jag upp iaf för då var jag less på att vakna hela tiden.. men jag ska ju som inte göra någonting idag så det spelar inte så stor roll =)

ska bara tvätta, städa lite så att allt är finfint tills jag kommer hem igen, ta en promenad och bara slappa typ :P lär väl kolla igenom packning 110 ggr också :P haha.. menmen


nu ska jag iaf äta frukost, är jätte hungrig xD hehe!

Ha en bra dag allihopa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards