livetiumea

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Erika - 16 december 2011 21:57

Godkväll =)


Idag har det blivit "många" inlägg, hela 4 stycken ;P haha!


Då var sista fredagen i ume för det här året gjord! om en vecka sitter jag hemma och skriver :D

Som ni såg på inlägget tidigare idag så var det en väääldigt rolig föreläsning (NOT) men tur att man har paint att roa sig med xD ...

Efter att jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, läst dem 2 första kapitlena i boken, sovit lite, bara varit.. stack iväg en sväng till intersport för att kolla en grej åt mammsen annars ingenting ;P idag har iaf eftermiddagen/kvällen gått betydligt fortare än dagarna tidigare :P..


Vet inte om jag har så mycket mer att skriva.

Ska nog gå och lägga mig nu, morgondagen kommer nog gå fort.. vad jag ska göra berättar jag imorn =)

Sov så gott allihopa! :D

 

Av Erika - 16 december 2011 18:30

Tjolahopp!!


När jag promenixade hem från skolan idag, efter det oerhört givande föreläsningen som kom jag och tänka på en sak..

Den saken var....


att det är väääääääldigt stor skillnad på hur det ser ut ute i år mot förra året.. tog några kort när jag tänkte den tanken också ;P

 

16 december 2011 i Umeå

 

17 december 2010 i Umeå


Bilderna är tagna på nästan samma ställe, inte riktigt.. men iaf.. ganska så stor skillnad xD

nog om sådan här onödig information;P

Hare bra så länge!


 

Av Erika - 16 december 2011 12:42

Tjolahoppsanhej!

Blev en mycket kort dag i skolan.. sisådär 1 timme :P..

och såhär kul hade jag på föreläsningen :P


               

Mycket fina konstverk om jag får säga det själv;P

också avslutar vi med en ännu finare bild.. :P


   

BÄÄÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄ


nu ska jag roa mig med att läsa kurslitteratur ;P

Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Av Erika - 16 december 2011 08:19

Godmorgon! =)


 

Nu är det nästan så att man inte fattar det men om en enda vecka så vaknar jag hemma :D längtar så jag spricker snart ;P eller nått..


hur har ni sovit alla där ute? bra? det har jag, när jag väl somnade.. igår kväll snurrade tankarna runt som en torktummlare och det var hopplöst att försöka sova.. men efter att ha vänt och vridit mig ett tag så somnade jag iaf och sov riktigt gott ;P


Idag är det skola, föreläsning 10-13.. får se om den är bra :P hittills har det ju inte varit någonting att hurra över :P men det visar sig snart.. några andra planer för dagen har jag inte, borde kanske börja läsa lite i boken som ska vara läst till veckan :P men vi får se ^^ hehe


nej nu ska jag ta och klä på mig och fixa allt som ska med till skolan :)
Ha en bra dag allihopa!

 


Ovido - Quiz & Flashcards