livetiumea

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Erika - 9 december 2011 21:58

Godkväll =)


Ska väl alldeles strax gå och lägga mig, tror inte jag orkar kolla på idol nu.. kan lika gärna göra det imorn ;P haha ..

har kollat på alla framträdanden iaf och dem var väl bra.. inget WOW men bra..


sen har J varit här, hela eftermiddagen/kvällen, var på skolan först.. hon pluggade och sen lämnade vi in alla uppgifter för den här kursen.. känns skönt att dem är borta nu! fast nu börjar ju den eviga väntan på att få tillbaka dem med, förhoppningsvis, ett G på..

Har några bilder från dagen också men dem får komma imorn.. har inte sladden för överföring i närheten ;P


Nej nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och sussa.. det är ju en dag imorn också =)


Sussa så sött alla där ute!

 

Av Erika - 9 december 2011 08:03

Godmorgon =)


Mindre än 2 veckor kvar :D:D underbart!!


Förlåt för utebliven uppdatering igår ;P jag var med J från morgon till kväll ungefär förutom en stund mitt på dan när hon jobbade.. men då roade jag mig med annat :P

först var vi på stan och gick runt där, lindex grejset var inte så speciellt :P men en rolig erfarenhet!

sen fortsatte vi runt på stan och kikade lite.. och handlade lite :P


vid 12 stack J mot jobbet och jag och E stannade kvar på stan ett tag till.. jag var väl hemma vid 13.15 typ och sen stack jag iväg och mötte J 16 igen =)

då gick vi på coop och handlade lite inför helgen, imorn är det dags att börja äta igen :) :P .. och sen var vi här resten av kvällen, spelade skip-bo och kollade på julkalendern (nu är jag fast. jäkla skit.. )

 

den är ju jäkligt härlig egentligen :P ville bara inte inse det från början ^^ dock tycker jag inte att den riktar sig speciellt mycket till barn men det är väl en annan femma;P


Nu ska jag göra mig klar och sticka till skolan! får se vad jag ska roa mig med mer än inlämning av alla arbeten ;P något hittar jag alltid på =)


Ha en bra dag allihopa!

 




Ovido - Quiz & Flashcards