livetiumea

Alla inlägg under oktober 2010

Av Erika - 16 oktober 2010 21:00

Tjo!


Dagen idag har varit en relativt bra dag, fram till typ 17 när jag kände mig typ ensammast i världen men insåg att det var nog bara att jag hade lite lågt blodsocker eftersom jag inte ätit något vettigt på hela dagen (då alltså, nu har jag käkat både middag och morots och gurkstavar)

  

Nu sitter jag och kollar på finalen av dansfeber - HEJA MORGAN xD haha men jag tänker inte rösta ^^ har inte gjort det förut så jag orkar inte göra det nu heller :P haha..


Ha en fortsatt bra kväll och godnatt sen när ni ska sova

  


Av Erika - 16 oktober 2010 10:20

Godmorgon!


Vaknade iofs för 2 timmar sen men har bakat scones och ätit frukost - mumsigt.

  

Nu ska jag alldeles strax duscha sen ska jag cykla ner på stan och kika lite, får se om man hittar något (:


Sen får vi se vad som händer resten av dagen, bara ta det lugnt skulle jag tro!

Har inget vettigt att säga..


Duschen var det, Ha en bra dag :)

  

Av Erika - 15 oktober 2010 22:11

Godkväll :)


Jag hade tänkt uppdatera innan idol men min tid gick inte riktigt ihop. Jag började fixade mina grönsaker och sen var helt klockan helt plötsligt 20.00

Idol var bra iaf! om en stund är det dags för resultat showen :P Jag tror att jag orkar hålla mig vaken iaf ^^


Nej jag tänkte väl mesta kika in med en snabb uppdatering eftersom jag ändå är vaken men nu tänker jag säga Godnatt :)


så..


GODNATT :)

  


Av Erika - 15 oktober 2010 19:17

Tjolahopp!


Snart ska jag börja förbereda mitt fredagsmys

  

Ibland måste man vara nyttig också!


Jag är dock fortfarande mätt från middagen så riktigt än ska jag inte fixa i ordning det men snart så ^^ haha


Ska väl surfa runt en stund till sen blir det IDOOOOOL! :D haha ..


Ha en bra kväll så hörs vi imorn (:

  

Av Erika - 15 oktober 2010 14:56

Tjolahopp


Ligger här i soffan med tjocka mjukisbyxor, strumpor, tjocksockar, tjock tröja under filten och fryser - men jag börjar få upp värmen nu.. Det är svin kallt här xD haha juste, jag har druckit te också i försök att få upp värmen xD haha..


Idag i skolan var det galet tråkigt - tråkigaste seminariet hittills, kändes inte d   irekt som ett seminiarum, vi pratar liksom bara om rapporten och inför VFU:n.


Och sen är det "väldigt" bra när man har två lärare som inte kommunicerar med varandra utan säger helt olika saker och gör oss allmänt förvirrade.. blää på det Då känner man sig ungefär sådär..


Menmen.. inte många veckor kvar nu :P..


Iaf :) Tog några bilder på vägen hem idag bara för att jag hade tråkigt (och var tvungen att vila mina ben lite när jag cyklade;P)

    

Lite snö kvar men inte allt för mycket xD jag längtar till om ett halvår när det börjar se ut såhär på marken och det är våååår i luften :P hehe


Nej nu ska jag nog ta och sova en stund tror jag (:

Ha en bra kväll :)

  


Av Erika - 15 oktober 2010 07:26

Godmorgon!


Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort  

Sitter här och har precis käkat frukost, ska snart fundera ut vad jag ska ha på mig i klädväg idag - det är rätt kallt ute men nått ska jag väl alltid hitta xD


Idag är det seminarium på skolan och som det verkade på läraren i förrgår så skulle vi prata rapport idag och efter skolan blir det väl hem, käka lunch eftersom att vi slutar 12 och sen bara ta det lugnt, fundera lite mer över VFU grejset kanske sen får vi se vad som händer.


Känner att jag verkligen inte har något att skriva nu?! så jag tror jag skiter i det här xD


Ha en bra dag :)

  

Av Erika - 14 oktober 2010 21:03

Godkväll


Träningen gick väl helt okej, från början var det roligare men sen ju mer jag sprang ju ondare fick jag i mina benhinnor så jag tog det rätt lugnt sista halv timmen (det var bara en timme men iaf) så. Sen hade det nog varit roligare om det bara hade varit folk man kände som spelade, man hade kommit in mer i spelet då tror jag :P


Nu ska jag ta och sova, imorn är det skola!


Godnatt och sov gott:)

  

Av Erika - 14 oktober 2010 15:02

Tjolahopp!


Sitter här och fryser, fast jag har sprungit runt här hemma nu och blivit lite varmare så det är skönt men snart ska man ge sig ut i kylan igen.. BURR!

Men man blir väl förhoppningsvis varm av träningen xD

Det pratades om att vi skulle bada lite efter innebandyn också men vi får se hur det blir med det, bikinin är nerpackad men som sagt vi får se..

  


Nej nu måste jag sticka till IKSU


Ha en bra eftermiddag :)

  


Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards