livetiumea

Alla inlägg under maj 2011

Av Erika - 2 maj 2011 06:56

Godmorgon!

Ny vecka igen, sjukt vad fort tiden går.. Tredje veckan på praktiken börjar idag och det känns helt sjukt att halva tiden snart har gått, 5 veckor kändes ju såååå länge innan vi började praktiken :P aja.. roligt är det iaf :D


Har tyvärr inte tid att skriva så mycket mer ;P måste äta frukost, byta om, packa och sticka iväg :)


Men jag hoppas alla får en kanon dag!

 

Av Erika - 1 maj 2011 20:38

Godkväll!

Den här dagen har varit ungefär lika slapp som gårdagen ;P

pluggat, kollat på film, kollat på webTV och SLAPPAT!! :D så sköööönt! alldeles lagomt med en sån här helg efter en veckas praktik ;P ungefär såhär mina helger kommer se ut om inte något skojsigt händer förståss :)


Nästan onödigt att slänga in en sånhär men iaf ;P

Måndag: VFU
Tisdag: VFU
Onsdag: VFU

Torsdag: VFU
Fredag: VFU
Lördag: slappa

Söndag: Slappa


haha, men aa.. det blir nog en bra vecka :) Praktiken är ju väldigt roligt även fast det är mycket att tänka på (:


Nu ska jag kolla klart på mästarnas mästare och sen soooooooooova :D

 

Av Erika - 1 maj 2011 09:30

Godmorgon!

Har iofs varit vaken i typ 1,5 timme, ställde alarmet för att jag ska vara pigg imorn ;P tur att man tänker lite längre ibland så man orkar :D haha :P


Idag är det första maj och det betyder att om precis en månad så är jag hemma hos mamma igen och stannar i typ 3 månader för "sommarlov" eller åtminstonde för att jobba men iaf :D härligt ska det bli iaf!


Dagens planer är väl plugga, ta en promenad och slappa.. lagomt avancerad dag tycker jag :) behövs slappar helger när man är igång från tidigmorgon till kvällen hela veckorna nu när det är praktik ;P hehe ..


Nu ska jag fortsätta lata mig ett tag och sen ska jag ta en promenad ;P måste till ica och köpa tvättmedel ;P hehe


hoppas alla får en fin söndag :)


 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards