livetiumea

Alla inlägg under maj 2011

Av Erika - 18 maj 2011 20:15

Godkväll!

 


Dagen har varit hemskt jobbig. . . . . åt banan/jordgubbsglass till efterrätt och insåg då efter det att jag inte tål jordgubbar.... roligtroligt! efter det har mina ögon varit fucket up och är förtfarande det..  menmen..


Nu sitter jag och glor på TV och vill bara gå och sova! men det känns lite väl att gå och lägga sig före 21 xD fast det skulle inte vara några problem.. problemet är väl att jag kanske vaknar efter ett tag och inte kan somna om sen ;P

aja nog om mina bekymmer!

Allt bra med er där ute?

Hoppas ni haft en bra dag iaf!

 

Av Erika - 18 maj 2011 06:56

Godmorgon!

Såg ett klipp från expressen nyss om att gjorde kommer gå under på lördag den 21 maj klockan 18. . . vill inte bli rädd men blir det iaf! :P haha det känns som en skröna att det kommer hända men någonstans så tar jag till mig av det som han sa i klippet xD aja. . .

 

Nu är det idag iaf och det är några dagar kvar än så länge xD haha! Bäst att ta vara på dom dagarna :P


Nu ska jag börja med att äta god frukost iaf:D
Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 17 maj 2011 20:37

Godkväll!


Även denna dagen hade ett slut..

 
Sitter här och ögonen går snart i kors och ändå är klockan bara 20.40 fattar inte varför jag ska vara så trött =(


Idag har jag iofs varit igång nästan hela dagen.. Först praktiken där vi var på utflykt till en lekpark och sen efter praktiken så stack jag ut och cyklade med J, stack hemifrån 16.20 typ hem till henne och sen typ 1 timme senare så stack vi iväg och var ute i 2 timmar och cyklade ;P Det är jäkligt bra gjort! vi tog iofs en glasspaus också menmen ;P Det är så roligt att umgås med henne =) hihi!


Nu ska jag ta och dricka lite te (mest bara för att det är gott) och sen ska jag soooova :D bästa på hela degn typ (förutom frukost!)


Hoppas alla haft en bra dag och allt sånt där (:

 

Av Erika - 17 maj 2011 07:11

Godermorgon!


Vaknade 10 minuter innan alarmet skulle ringa och trodde jag skulle spricka, var så jäkla kissnödig! men blev irriterad över att jag vaknade 10 minuter innan.. hade väl kunnat sova 10 minuter till eller vaknat tidigare för då är det lättare att somna om igen ;P haha menmen bara att gilla läget!


Idag är det VFU igen, min andra självständiga dag och vi får väl se vad som händer :P tror inte att det blir speciellt mycket! menmen


hmm.. gud vilka onödiga uppdatering jag gör ibland ;P men det hör säkert till! haha


nu ska jag byta om och göra mig klar!
Ha en bra dag allihopa

 

Av Erika - 16 maj 2011 20:43

Hejsan hoppsan!


 
Ännu en dag är slut och idag har det varit en bra dag, är min känsla iaf.. hade en "självständig dag" idag på praktiken vilket innebär att en ur personalen går ut ur barngruppen och planerar eller nått sånt också är jag istället.. det kändes bra iaf!


Sen finns det ju vissa irritationsmoment också men dem tänker jag inte ta här.. :P


aja, när jag kom hem så dog jag typ soffan, gjorde absolut ingenting vettigt!! eller ja jag lagade lite mat och tog en dusch typ annars har det inte hänt mycket ;P men det är skönt det också!


Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och sova =)

 

Av Erika - 16 maj 2011 06:57

Godmorgon!

Fast jag är väääldigt trött så jag vet inte riktigt om det är en god morgon eller inte :P ... och sen hörde jag för en stund sen att det regnade ute och det känns ju inte allt för roligt eftersom jag ska cykla =( buhu! aja.. sista veckan med låångcykling nu sen blir det lite lugnare :P


Menmen.. får se vad den här dagen har att bjuda på, jag ska ha en självständig dag (alltså ska en annan ur personalen gå ut och planera eller nått sånt) annars vet jag inte om det händer så mycket ;P


ajam nu ska jag iaf äta frukost :)

Ha en bra dag allihopa!

 

Av Erika - 15 maj 2011 20:17

Godkväll!

Sitter här i soffan och slappar bara :)

Dagen har varit rätt lugn, har pluggat lite, tvättat och sen stack jag ut och gick/joggade en sväng.. var väl ute 1 timme, sköntskönt!

Sen jag kom hem har jag bara suttit här och stickat och haft mig (:

kollat på lite webTV och lite sånt!


 

ja.. det kan man ju undra.. blir nog en lugn vecka ;P

Måndag: VFU

Tisdag: VFU
Onsdag: VFU
Torsdag: VFU muffinsbak

Fredag: Sista VFU dagen, bjuda på muffinsen

Lördag: Slappa, plugga

Söndag: Slappa, plugga


typ så, ganska lugn vecka! funderar på om jag ska sticka ner på stan nån dag och kika lite, men vi får se!


   

Av Erika - 15 maj 2011 09:58

Godmorgon godmorgon :)


Söndag igen då.. dagens planer är väl att plugga lite, tvätta nån maskin så alla kläder är rena inför veckan och eventuellt en promenad om vädret blir bättre ;P


Orkade aldrig kolla klart på Eurivision igår men kollade resultatet idag och såg att Eric kom 3:a JÄKLIGT bra gjort även fast låten inte var den bästa!! =)


När jag var hemma i påskas så tog mammas kille lite bilder som jag fick idag =')

  

Min fina mamma         

 

När bild på mig          En fundersam Erika..

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva ;P Tror jag ska ta och köra igång den där tvättmaskinen som väntar och sen sega mig lite till ;P haha


Ha en bra dag allihopa! =)

 

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards