livetiumea

Alla inlägg under november 2010

Av Erika - 20 november 2010 14:36

Tjolahopp!!


Morgonen gick väldigt fort och nu har snart hela dagen gått utan att jag har suttit här (nästan, bara några snabba facebook uppdateringar)


Först imorse så blev det scones till frukost (självklart) även fast det blev lite stressigt för lallex men det gick bra - hon hann, hoppas jag ^^ :P hehe


sen när hon hade stuckit iväg till skolan så diskade, städade och tvättade jag - kände mig riktigt duktig! och det är jäkligt skönt att ha det gjort, det såg ut som ett bombnedslag här på rummet.. :P

  

När allt det var gjort så käkade jag lunch och sen stack jag till Ersboda och gick runt där lite, var till myrorna och köpte lite tomtar så jag får liiiiite julpynt här iaf och sen var jag till stadium och köpte sulor och till apoteket och köpte tandborstar och handkräm - så nu är jag fattig igen :( :P.. menmen

  

lite julpynt till mitt lilla rum :)


Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, eller först ska jag nog ta och lägga tillbaka lallex madrass på golvet så att den är där när hon kommer hem ;P eller nått sånt ^^ sen blir det ta det lugn (:


Ha en bra eftermiddag/kväll :)

  


Av Erika - 19 november 2010 21:22

Godkväll!


När skolan var slut letade jag upp lallex också började vi vandra hem, när vi var hemma så slängde vi bara ut innehållet ur väskorna och vandrade till coop för att handla lite mat (: trötta men vi var tvugna att handla;P

Väl hemma på "allvar" blev det matlagning (tacos) och sen soffläge :)


Sitter här i soffan och fryser arslet av mig - att det kan vara så jävla kallt!!! "/

idol är snart slut, och då blir det sängen!!! :D längtar ;P kan man säga så?! haha hade väl kunnat lägga mig tidigare men det blev liksom aldrig så ;P hihi



  

måste bara säga Grattis hjärtat <3 är såååååå glad för din skull <3 hihihihi <3<3<3<3<3


Nej nu ska jag borsta tänderna och sen sova :D !!


Godnatt :)

  

Av Erika - 19 november 2010 08:36

Godmorgon!

Idag känns som en godmorgon förutom att min brorsa ringde och väckte mig 7.30 :( blää menmen sånt om händer :P


Idag blir det skola, först träffa lallex en sväng, sen jobba grupparbete och sen ska vi ha "labbar" om energi och materia typ :P vi får väl se hur det blir xD

hoppas på kul så tiden går fort ;P hehe..


Nu ska jag ta och klä på mig och sen blir det sticka till skolan (:


Ha en bra dag :)

  

Av Erika - 18 november 2010 20:57

Godkväll!


För några timmar sen så satt jag nästa fullt påpälsad (tjocksockar, mjukisbyxor, tjocktröja, under filten vid elementet) och frös.. nu sitter jag här i soffan och vill typ slita av mig det mesta av kläderna för nu är det varmt xD - kan det inte finnas något mellanting?! xD haha


Nu ska jag alldeles strax gå och sova, imorn blir det jobba med grupp arbetet först och sen blir det "vanlig" skola eller vad man nu ska kalla det, vi ska tydligen labba :P så vi får väl se hur det blir med det :P haha


Bäst att sova iaf så man är pigg och glad imorn :)


Sussa så sött :)

  

Av Erika - 18 november 2010 17:59

Tjolahopp!


Jag har egentligen inte tid med det här men jag kände för att slänga in en liten uppdatering :P


Har varit riktigt duktig idag, först skolan och jobbba med grupp arbetet, sen gymmet och körde drygt 1 timme sen cykla hem, diska, duscha, laga mat och nu ska jag plugga :( usch och fy och blää.. men det måste göras :P


Imorn kommer lallex hit igen :D WIHO

  


Men först imorn är det skola =( fast lallex ska iofs också vara där men vi läser ju helt olika saker ;P hehe ^^ aja


Ha en fortsatt bra kväll :)

  

Av Erika - 18 november 2010 08:38

Godmorgon :)


Idag är jag egentligen ledig men ska till skolan och träffa några från gruppen så ska vi jobba lite med grupparbetet som vi har xD

Vi ska se om vi hittar lite fakta om hållbar utveckling typ eller nått sånt :P (:


Sen efter skolan blir det nog sticka upp till gymmet en sväng, känns som att det skulle behövas - trots träningsvärk! (:


Nu ska jag ta och fixa min lunch så jag har den klar sen blir det sticka om typ 20 minuter :)


  

Inte för att bilden har något som helst med inlägget att göra, men jag tycker den är lite fin (: hehe


Ha en bra dag:)


  

Av Erika - 17 november 2010 20:53

Godkväll :)


Har precis kollat på uppdrag granskning som handlade om en kvinna som gjort en plastikoperation utomlands som fick väldiga komplikationer - USCH ännu ett bevis på att man inte ska hålla på med sån skit varken i sverige eller utomlands, tycker jag :P

nog om det!


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sussa sött (: skola imorn 9.30 för att leta lite fakta till grupparbetet :)


Jag gissar på att jag kommer få springa på toa massa gånger i natt, har nämligen druckit två ganska stora muggar med te :D hihi xD men det är sååå gott så det gör ingenting ;P hihi


Nej borsta tänderna och soova :)

Godnatt <3

  

Av Erika - 17 november 2010 18:11

Tjo!


Sitter här och typ fryser ihjäl xD okej inte riktigt då men det är sjukt kallt "/ uschusch.. att man kan vara så sjukt frusen :O det borde nästan vara olagligt :P..


Aja.. sånt är livet..


Semniariumet idag gick bara bra - tror jag iaf :P det kändes bra så jag hoppas på det ^^ :P sen efter det så satte vi i gruppen oss och planerade lite av grupparbetet som vi ska ha.. uschusch


nej nu måste jag komma på något att äta, håller ju på att bli galen av att inte veta det xD det känns inte som att 3 morötter är speciellt mycket till middag liksom :P haha


aja, skitsamma ^^

Ha en bra kväll :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards