livetiumea

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Erika - 2 december 2010 20:59

Tjolahopp!


Den här dagen har gått i ett.. först frukost, sen tentaplugg på skolan, sen ner på stan och sprang runt där som ett jehu in och ut och massa grejor och varmt som satan var det, sen cyklade jag hem och var hemma max 5 minuter sen stack jag till Ersboda och mötte Linda för att kolla lite mer och sen tog vi hennes bil till Strömpilen för att kolla ännu lite mera där och sen tillbaka till ersboda för att fixa det sista varav det sista var ett paket som jag skulle hämta ut men då hade jag glömt avin hemma så då fick jag cykla hem och sen cykla tillbaka IGEN uschusch..


men nu är jag hemma, dock är jag så jävla uppspeedad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen :P kommer knappast kunna somna nu ^^ haha xD men man vet ju aldrig..


jag ska iaf krypa ner i sängen nu och försöka varva ner lite (:

Sussa så sött alla vänner


  

Av Erika - 2 december 2010 10:00

Hur kunde jag :O?!?!


Har ju glömt att berätta ett tAKiDA släpper ny singel - IMORGON :D:D (så om ni hör något på hela dagen imorn så vet ni varför;P nejdå, skojja bara:) )


   


Underbara band <3 som jag har längtat efter lite ny musik  :D <3


(och dem som inte gillar takida kan skita i och kommentera)

    

Av Erika - 2 december 2010 09:00

Godmorgon:)


Är uppe efter en oerhört lång natt, vaknade första gången vid 00.30 och trodde att det var morgon för då kändes det som att jag hade sovit vääääldigt länge :P aja, sen vaknade jag före alarmet ringde och kände mig rätt utvilad så då klev jag upp och jag känner mig ganska pigg idag faktiskt (: trott eller ej :) typ första dagen på jag vet inte hur länge som jag känner mig pigg när jag ska kliva upp xD


Dagens planer är hemtentaplugg på skolan :( inte det roligaste kanske men det ska ju iaf göras med roligt sällskap :)


  


Nu har jag inte tid att skriva mer här, det här inlägget har tagit över 15 minuter att skriva bara för att jag håller på med massa annat skit samtidigt ;P haha ^^


Aja hoppas alla där ute får en bra dag:)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards