livetiumea

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Erika - 15 december 2010 20:55

Godkväll :)


Den här dagen, precis som alla andra den här veckan, har gått sjukt fort :O
Först var det stan med tjejorna och sen stack jag en sväng till Ersboda och handlade lite inför lördag :) var väl hemma vid 16 eller nått sånt.


Sen satt jag vid datorn en stund och sen har jag suttit och pysslat hela kvällen (: nu börjar det lika något men jag har ungefär lika mkt kvar som jag redan gjort så jag måste lägga på ett stort kol nu. menmen :) hihi


Jag fixade iaf det jag skulle fixa på stan iaf :) skönt! skulle väl egentligen behöva dit en sväng till för det hände just en grej som inte fick hända.. men vi får se om jag orkar fixa det eller om det får gå iaf :P .. haha

julklappshemligeter - jag ber om ursäkt för det :)


Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen sova :)

men först tänkte jag bjuda på lite fina bilder (jag tycker dem är fina iaf) som jag tog när jag var ute och promenerade i Söndags:)

         Jag tyckte dem blev lite bra iaf, dem är ju liksom tagna med mobilen :) Aja


Sängen kallar! Godnatt alla fina:)

  

Av Erika - 15 december 2010 09:57

Tjolahopp!


Jag har sovit sjukt bra i natt! Trots att jag drack typ 1 liter med te igår så har jag sovit HEELA natten ;P sjukt skönt!
Vaknade strax innan 8 relativt pigg :)


Dagens planer är stan med tjejorna, ska strax sticka iväg. och trot eller ej men idag blir det bussen ner ;P hehe ^^ 

sen blir det väl hem och pyssla lite (: måste ligga i nu så jag hinner bli klar till jul! :)


nej bästa att komma igång, fixa sig och allt sånt där (:

Ha en bra dag alla vänner och alla andra också såklart :)

  

Change Language

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards